Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5094
Назва: Навчальна дискусія як засіб формування міжкультурної компетенції з іноземної мови у студентів ДДАЕУ
Інші назви: Educational discussion as a means of forming intercultural competence in a foreign language among DSUAE students
Автори: Жеманова, Олена Анатоліївна
Zhemanova, Olena
Ключові слова: міжкультурна комунікація
intercultural communication
спілкування
communication
навчання
learning
іноземна мова
foreign language
міжкультурна компетенція
intercultural competence
дискусія
discussion
діалог
dialogue
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Жеманова О. А. Навчальна дискусія як засіб формування міжкультурної компетенції з іноземної мови у студентів ДДАЕУ / О. А. Жеманова. // Сучасна педагогіка та лінгводидактика ДДАЕУ: зб. наук. пр. до 100-річчя ДДАЕУ / за заг. ред. О. В. Назаренко. – Дніпро : ДДАЕУ, 2021. – С. 98-107. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5094
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття дискусії, якими навичками повинні володіти учасники при її веденні, щоб досягти певного результату, на які типи вона поділяється за характером проведення та за типом участі. Визначено, за допомогою якого навчання вивчення іноземної мови більш ефективне, які чинники містить таке навчання та який саме метод навчання слід використовувати задля цього. Також розглянуто, що процес навчання іноземної мови є основою здійснення міжкультурної комунікації. Було виявлено, що у немовних вишах слід проводити організовані дискусії, при проведенні яких студенти можуть розраховувати на допомогу викладача; що опанування студентами навичок міжкультурної комунікації допоможе подолати перешкоди до спілкування та при наявності міжкультурної компетенції студент буде краще розуміти носія мови. The notion of discussion is considered, what skills the participants should have in conducting it in order to achieve a certain result, what types it is divided into according to the nature of the event and the type of participation. It is determined by which foreign language learning is more effective, what factors such learning contains and what teaching method should be used for this purpose. It is also considered that the process of learning a foreign language is the basis for intercultural communication. It was found that in non-language universities should be organized discussions, during which students can count on the help of the teacher; that students' mastery of intercultural communication skills will help to overcome obstacles to communication and in the presence of intercultural competence the student will better understand the native speaker.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5094
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162400324979099-96-105.pdf851,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.