Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарухніч, Євгеній-
dc.contributor.authorMarukhnich, Yevhenii-
dc.contributor.authorЛісняк, Руслан-
dc.contributor.authorLisniak, Ruslan-
dc.contributor.authorТкаченко, Владислав-
dc.contributor.authorTkachenko, Vladyslav-
dc.date.accessioned2021-10-07T02:08:48Z-
dc.date.available2021-10-07T02:08:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМарухніч Є. Інформаційні технології у маркетингових дослідженнях / Є. Марухніч, Р. Лісняк, В. Ткаченко; керівник Світлана Мороз // Інформаційні технології в агробізнесі та аграрній освіті: тези доп. IХ Всеукр. наук.-практ.конф. (Дніпро, 21-23 квіт. 2021 р.) / ДДАЕУ, ННІЕ, Ф-т обліку і фінансів, Каф. інформ. систем і технологій. – Дніпро : ДДАЕУ, 2021. – С. 49-50. – Присвяч. 100-річчю від заснування ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5314uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5314-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження можуть виконуватися спеціалізованими консалтинговими чи маркетингові агенціями на замовлення (pro-consulting.ua/, tns-ua.com/) або власними силами. Спектр використовуваних інформаційних систем і технологій на різних етапах та напрямах маркетингового дослідження може бути достатньо широкий. Можливо застосування інстальованих програм та веб-сервісів, пропрієтарного чи вільного програмного забезпечення, спеціалізованих додатків чи програм загального призначення. Marketynhovi doslidzhennia mozhut vykonuvatysia spetsializovanymy konsaltynhovymy chy marketynhovi ahentsiiamy na zamovlennia (pro-consulting.ua/, tns-ua.com/) abo vlasnymy sylamy. Spektr vykorystovuvanykh informatsiinykh system i tekhnolohii na riznykh etapakh ta napriamakh marketynhovoho doslidzhennia mozhe buty dostatno shyrokyi. Mozhlyvo zastosuvannia instalovanykh prohram ta veb-servisiv, propriietarnoho chy vilnoho prohramnoho zabezpechennia, spetsializovanykh dodatkiv chy prohram zahalnoho pryznachennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketynhovi doslidzhenniauk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectinformatsiini tekhnolohiiuk
dc.subjectвикористанняuk
dc.subjectvykorystanniauk
dc.titleІнформаційні технології у маркетингових дослідженняхuk
dc.title.alternativeInformatsiini tekhnolohii u marketynhovykh doslidzhenniakhuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марухніч.pdf193,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.