Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем’яненко, Анатолій Григорович-
dc.contributor.authorDemianenko, Anatoliy-
dc.contributor.authorКагадій, Станіслав Васильович-
dc.contributor.authorKagadiy, Stanislav-
dc.contributor.authorКобець, Анатолій Степанович-
dc.contributor.authorKobets, Anatoly S.-
dc.contributor.authorСobets’, Anatoliy S-
dc.contributor.authorKobec, A.-
dc.contributor.authorKobets, Anatoly Stepanovich-
dc.date.accessioned2021-11-24T11:44:19Z-
dc.date.available2021-11-24T11:44:19Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДем’яненко А.Г.Сучасна інженерна освіта в Україні – деякі тенденції, проблеми та перспективи/А.Г.Дем'яненко,С.В.Кагадій,А.С.Кобець//Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : збірник наукових праць. Випуск VI. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – с.66-71.-Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5449uk
dc.identifier.isbn966-8417-20-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5449-
dc.description.abstractПосилення ролі складової, пов’язаної з самостійною роботою студентів, принципово змінює не тільки саму організацію навчального процесу, а і сутність самого процесу навчання. У більшій частині випадків вища школа в Україні до таких різких та крутих змін не готова, і, в першу чергу, при опануванні фундаментальних, природничонаукових дисциплін. Це пов’язано з багатьма причинами, як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру: тут і рівень базових знань зі школи, рівень вмінь і навичок самостійно працювати з літературою, які нажаль невисокі та і не покращуються з роками. Strengthening the role of the component associated with self work of students, fundamentally changes not only the organization of the educational process, but also the essence of the learning process. In most cases, higher education in Ukraine does not lead to such abrupt and abrupt changes ready, and, first of all, at mastering of fundamental, natural science disciplines. There are many reasons for this objective and subjective: here is the level of basic knowledge from school, the level of skills and abilities to work independently with literature, which are unfortunately low and do not improve over the years.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий відділ НМетАУuk
dc.subjectінженерна освітаuk
dc.subjectengineering educationuk
dc.subjectмеханіка твердого деформованого тілаuk
dc.subjectmechanics of a solid deformed bodyuk
dc.subjectфундаменталізація інженерної освітиuk
dc.subjectfundamentalization of engineering educationuk
dc.titleСучасна інженерна освіта в Україні – деякі тенденції, проблеми та перспективиuk
dc.title.alternativeModern engineering education in Ukraine - some trends, problems and prospectsuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66-71.pdf182,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.