Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorПисаренко, В.-
dc.contributor.authorPysarenko, V.-
dc.date.accessioned2021-12-10T07:50:54Z-
dc.date.available2021-12-10T07:50:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБагорка М. Місце маркетингових заходів в системі антикризового управління / М. Багорка, В. Писаренко // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 97-99. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5492uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5492-
dc.description.abstractМаркетинг як функція управління виражається в тому, що маркетингова діяльність аналізується і планується, як будь-які управлінські рішення й так само зорієнтована на прикладну діяльність. Маркетингові заходи являють собою комплекс заходів, які передбачають збір і аналіз інформації з метою дослідження ринків збуту продукції та виявлення факторів попиту споживача для мінімізації ризику при прийнятті стратегічних рішень в ході господарської діяльності підприємства. Роль маркетингових заходів суттєво зростає для підприємства кризовий період. Marketynh yak funktsiia upravlinnia vyrazhaietsia v tomu, shcho marketynhova diialnist analizuietsia i planuietsia, yak bud-yaki upravlinski rishennia y tak samo zoriientovana na prykladnu diialnist. Marketynhovi zakhody yavliaiut soboiu kompleks zakhodiv, yaki peredbachaiut zbir i analiz informatsii z metoiu doslidzhennia rynkiv zbutu produktsii ta vyiavlennia faktoriv popytu spozhyvacha dlia minimizatsii ryzyku pry pryiniatti stratehichnykh rishen v khodi hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva. Rol marketynhovykh zakhodiv suttievo zrostaie dlia pidpryiemstva kryzovyi period.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketynhovi zakhodyuk
dc.subjectкризовий періодuk
dc.subjectkryzovyi perioduk
dc.subjectгосподарська діяльність підприємстваuk
dc.subjecthospodarska diialnist pidpryiemstvauk
dc.titleМісце маркетингових заходів в системі антикризового управлінняuk
dc.title.alternativeMistse marketynhovykh zakhodiv v systemi antykryzovoho upravlinniauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багорка.pdf137,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.