Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамович, Інна Ананіївна-
dc.contributor.authorAbramovych, Inna-
dc.date.accessioned2021-12-10T10:02:48Z-
dc.date.available2021-12-10T10:02:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАбрамович І. Вплив бренду на модифікування змісту маркетингової стратегії підприємства / І. Абрамович // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 96-97. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5496uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5496-
dc.description.abstractПроцес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Підприємства насамперед зосереджені на вирішенні проблем стратегічного розвитку, пов’язаних з ефективним використанням матеріальних активів, а формування потенціалу стратегічного розвитку за рахунок бренда як нематеріального активу підприємства залишається поза їхньою увагою. Розвиток брендингу тісно пов'язаний з маркетинговою діяльністю. Тому вся робота маркетологів повинна бути спрямована на створення і просування продукції (товарів або послуг), необхідної споживачам. Protses vprovadzhennia brend-menedzhmentu v upravlinsku diialnist vitchyznianykh pidpryiemstv z urakhuvanniam toho, shcho v suchasnomu konkurentnomu seredovyshchi tryvaie borotba brendiv, a ne tovariv, za yikhnie mistse u svidomosti spozhyvachiv, vidbuvaietsia dovoli povilno. Pidpryiemstva nasampered zoseredzheni na vyrishenni problem stratehichnoho rozvytku, poviazanykh z efektyvnym vykorystanniam materialnykh aktyviv, a formuvannia potentsialu stratehichnoho rozvytku za rakhunok brenda yak nematerialnoho aktyvu pidpryiemstva zalyshaietsia poza yikhnoiu uvahoiu. Rozvytok brendynhu tisno poviazanyi z marketynhovoiu diialnistiu. Tomu vsia robota marketolohiv povynna buty spriamovana na stvorennia i prosuvannia produktsii (tovariv abo posluh), neobkhidnoi spozhyvacham.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрозвиток брендингуuk
dc.subjectrozvytok brendynhuuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova diialnistuk
dc.subjectпросування продукції на ринкуuk
dc.subjectprosuvannia produktsii na rynkuuk
dc.titleВплив бренду на модифікування змісту маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeVplyv brendu na modyfikuvannia zmistu marketynhovoi stratehii pidpryiemstvauk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абрамович.pdf125,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.