Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезус, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorBezus, Roman-
dc.contributor.authorКрючко, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorKriuchko, Lesia-
dc.date.accessioned2021-12-13T15:49:12Z-
dc.date.available2021-12-13T15:49:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБезус Р. Внутрішній маркетинг в кооперативах / Р. Безус, Л. Крючко // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 100-102. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5501uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5501-
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.description.abstractКооперація дозволяє вирішити багато проблем окремих підприємців. Класично маркетингова діяльність розглядається за чотирма напрямками: товарна, цінова, політики розподілу продукції і її просування. Внутрішній маркетинг це комплекс маркетингових заходів, що здійснюється при формуванні у співпраці з головними цілями та місіями підприємства. Внутрішній маркетинг, створений для постійного вдосконалення діяльності підприємства. Kooperatsiia dozvoliaie vyrishyty bahato problem okremykh pidpryiemtsiv. Klasychno marketynhova diialnist rozghliadaietsia za chotyrma napriamkamy: tovarna, tsinova, polityky rozpodilu produktsii i yii prosuvannia. Vnutrishnii marketynh tse kompleks marketynhovykh zakhodiv, shcho zdiisniuietsia pry formuvanni u spivpratsi z holovnymy tsiliamy ta misiiamy pidpryiemstva. Vnutrishnii marketynh, stvorenyi dlia postiinoho vdoskonalennia diialnosti pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкооперативиuk
dc.subjectkooperatyvyuk
dc.subjectвнутрішній маркетингuk
dc.subjectvnutrishnii marketynhuk
dc.subjectвдосконалення діяльностіuk
dc.subjectvdoskonalennia diialnostiuk
dc.titleВнутрішній маркетинг в кооперативахuk
dc.title.alternativeVnutrishnii marketynh v kooperatyvakhuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безус.pdf136,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.