Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобернюк, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorKoberniuk, Serhii-
dc.date.accessioned2021-12-26T03:59:46Z-
dc.date.available2021-12-26T03:59:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКобернюк С. Сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій / С. Кобернюк // Аграрна наука ХХІ століття: реалії та перспективи : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) / МОН України; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – С. 108-110. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5529uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5529-
dc.description.abstractЗавжди сприйнятлива сфера комунікацій змінювалася в умовах фізичної та соціальної ізоляції, змушуючи клієнтів відшукувати альтернативні способи оцінки споживчих властивостей товарів і послуг, здійснення покупок, а бізнес – винаходити і впроваджувати в життя радикально нові способи взаємодії з цільовою аудиторією на ринку. Вміння зазирнути вперед, передбачити майбутнє, побудувати відповідні стратегію і тактику, запропонувати найзручніші форми обміну інформацією та продуктової логістики вбачаються основними задачами сучасних компаній. Zavzhdy spryiniatlyva sfera komunikatsii zminiuvalasia v umovakh fizychnoi ta sotsialnoi izoliatsii, zmushuiuchy kliientiv vidshukuvaty alternatyvni sposoby otsinky spozhyvchykh vlastyvostei tovariv i posluh, zdiisnennia pokupok, a biznes – vynakhodyty i vprovadzhuvaty v zhyttia radykalno novi sposoby vzaiemodii z tsilovoiu audytoriieiu na rynku. Vminnia zazyrnuty vpered, peredbachyty maibutnie, pobuduvaty vidpovidni stratehiiu i taktyku, zaproponuvaty naizruchnishi formy obminu informatsiieiu ta produktovoi lohistyky vbachaiutsia osnovnymy zadachamy suchasnykh kompanii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketynhovi komunikatsiiuk
dc.subjectтенденції розвиткуuk
dc.subjecttendentsii rozvytkuuk
dc.subjectпобудова стратегії і тактикиuk
dc.subjectpobudova stratehii i taktykyuk
dc.titleСучасні тенденції розвитку маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeSuchasni tendentsii rozvytku marketynhovykh komunikatsiiuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кобернюк.pdf136,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.