Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорячий, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorHoriachyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2022-02-22T07:12:38Z-
dc.date.available2022-02-22T07:12:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорячий О. С. Удосконалення системи маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Горячий Олександр Сергійович ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 111 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5648uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5648-
dc.description.abstractМетоди дослідження: діалектичний і абстрактно-логічний; монографічний та системного аналізу; економіко-статистичний і розрахунково-конструктивний економіко-математичний та ін.. В результаті дипломного магістерського дослідження виявлені науково обґрунтовані напрямки удосконалення системи маркетингового менеджменту на підприємстві аграрної сфери. Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Суффле Агро Україна» Славутського району Хмельницької області. Metody doslidzhennia: dialektychnyi i abstraktno-lohichnyi; monohrafichnyi ta systemnoho analizu; ekonomiko-statystychnyi i rozrakhunkovo-konstruktyvnyi ekonomiko-matematychnyi ta in.. V rezultati dyplomnoho mahisterskoho doslidzhennia vyiavleni naukovo obgruntovani napriamky udoskonalennia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi ahrarnoi sfery. Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Suffle Ahro Ukraina» Slavutskoho raionu Khmelnytskoi oblasti. kliuchovi slovauk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectорганізаційна структура маркетингуuk
dc.subjectmarketing organizational structureuk
dc.subjectінформаційна маркетингова системаuk
dc.subjectmarketing information marketinguk
dc.subjectінноваційні маркетингові інструментиuk
dc.subjectinnovative marketing toolsuk
dc.titleУдосконалення системи маркетингового менеджменту на підприємствіuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горячий О.С..pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.