Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазниця, Владислав Олексійович-
dc.contributor.authorMaznytsia, Vladyslav-
dc.date.accessioned2022-02-22T07:33:58Z-
dc.date.available2022-02-22T07:33:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМазниця В. О. Формування інструментів Інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Мазниця Владислав Олексійович ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 101 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5649uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5649-
dc.description.abstractМетою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування інструментів Інтернет-маркетингу та розробка заходів щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства Методи дослідження – збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, методи економетричного та оптимізаційного моделювання, табличний та графічний методи для наочності подання інформації. Досліджено теоретично-методичні аспекти формування інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства; надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «СТ.ІН.УА»; охарактеризовано сучасний рівень формування інструментів Інтернет-маркетингу для комунікаційної діяльності в ТОВ «СТ.ІН.УА» та здійснено аналіз середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства. Результати впроваджені в маркетингову діяльність в ТОВ«СТ.ІН.УН . Metoiu doslidzhennia ye teoretychni aspekty ta praktychni zasady formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu ta rozrobka zakhodiv shchodo udoskonalennia komunikatsiinoi diialnosti pidpryiemstva Metody doslidzhennia – zboru, analizu ta porivniannia informatsii, metody ekonomichnoho analizu, a takozh koreliatsiino-rehresiinyi analiz, metody ekonometrychnoho ta optymizatsiinoho modeliuvannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody dlia naochnosti podannia informatsii. Doslidzheno teoretychno-metodychni aspekty formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka TOV «ST.IN.UA»; okharakteryzovano suchasnyi riven formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia komunikatsiinoi diialnosti v TOV «ST.IN.UA» ta zdiisneno analiz seredovyshcha pidpryiemstva; rozrobleni zakhody vdoskonalennia instrumentiv Internet-marketynhu dlia pidpryiemstva. Rezultaty vprovadzheni v marketynhovu diialnist v TOV«ST.IN.UN .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectinternet-marketinguk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketingові communicationsuk
dc.subjectтоварна політика в Інтернетіuk
dc.subjectinternet produkt policyuk
dc.subjectполітика розподілу в internetuk
dc.subjectplacement policy in the internetuk
dc.subjectпросування в internetuk
dc.subjectpromotion in the internetuk
dc.titleФормування інструментів Інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia udoskonalennia komunikatsiinoi diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазниця В.О..pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.