Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНахутіна, Діана Дмитрівна-
dc.contributor.authorNakhutina, Diana-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:02:52Z-
dc.date.available2022-02-22T08:02:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНахутіна Д. Д. Формування рекламного звернення для сучасних засобів масової інформації з урахуванням політики гендерної рівності : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Нахутіна Діана Дмитрівна ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 85 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5651uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5651-
dc.description.abstractМета дослідження полягає у аналізі теоретико-методологічних підходів до поняття гендерний стереотип, а також визначенні особливостей та специфіки розробки рекламних звернень в гендерному аспекті, використання реклами на підприємстві та створення рекомендацій, щодо її оптимізації у маркетинговій діяльності підприємства. Методи дослідження – абстрагування, діалектичний метод пізнання економічних явищ і процесів, аналітичний метод, методи економіко-статистичного аналізу, табличний та графічний методи для наочності подання інформації. метод системного підходу, прогнозування, SWOT-аналіз та інші. Досліджено теоретичні аспекти ефективного управління маркетинговою політикою підприємства; надана організаційно-економічна характеристика підприємства; визначено рівень та ефективність маркетингової діяльності підприємства; досліджено організацію маркетингової політики підприємства; розроблена маркетингова стратегія підприємства, рекламна кампанія, та системи аудиту. Результати впроваджені в діяльність підприємства ФОП Нахутіна Ж. М. «N_STYLE» Дніпровського району, Дніпропетровської області. Meta doslidzhennia poliahaie u analizi teoretyko-metodolohichnykh pidkhodiv do poniattia hendernyi stereotyp, a takozh vyznachenni osoblyvostei ta spetsyfiky rozrobky reklamnykh zvernen v hendernomu aspekti, vykorystannia reklamy na pidpryiemstvi ta stvorennia rekomendatsii, shchodo yii optymizatsii u marketynhovii diialnosti pidpryiemstva. Metody doslidzhennia – abstrahuvannia, dialektychnyi metod piznannia ekonomichnykh yavyshch i protsesiv, analitychnyi metod, metody ekonomiko-statystychnoho analizu, tablychnyi ta hrafichnyi metody dlia naochnosti podannia informatsii. metod systemnoho pidkhodu, prohnozuvannia, SWOT-analiz ta inshi. Doslidzheno teoretychni aspekty efektyvnoho upravlinnia marketynhovoiu politykoiu pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka pidpryiemstva; vyznacheno riven ta efektyvnist marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva; doslidzheno orhanizatsiiu marketynhovoi polityky pidpryiemstva; rozroblena marketynhova stratehiia pidpryiemstva, reklamna kampaniia, ta systemy audytu. Rezultaty vprovadzheni v diialnist pidpryiemstva FOP Nakhutina Zh. M. «N_STYLE» Dniprovskoho raionu, Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.subjectadvertising appealuk
dc.subjectрекламування продукціїuk
dc.subjectproduct advertisinguk
dc.subjectгендерний стереотипuk
dc.subjectgender stereotypeuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectбюджет рекламної кампаніїuk
dc.subjectadvertising campaign budgetuk
dc.subjectмедіа-плануванняuk
dc.subjectmedia planninguk
dc.subjectаудит рекламної діяльностіuk
dc.subjectaudit of advertising activitiesuk
dc.titleФормування рекламного звернення для сучасних засобів масової інформації з урахуванням політики гендерної рівностіuk
dc.title.alternativeFormuvannia reklamnoho zvernennia dlia suchasnykh zasobiv masovoi informatsii z urakhuvanniam polityky hendernoi rivnostiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нахутіна Д.Д..pdf3,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.