Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодолянюк, Валерія Максимівна-
dc.contributor.authorPodolianiuk, Valeriia-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:53:55Z-
dc.date.available2022-02-22T08:53:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПодолянюк В. М. Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Подолянюк Валерія Максимівна ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 85 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5653uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5653-
dc.description.abstractМета та завдання дослідження реалізовані на основі системного підходу з використанням методів логічного, порівняльного та статистичного аналізів, експертних оцінок та графічного моделювання. Проведено дослідження теоретико-практичних аспектів маркетингової діяльності аграрного підприємства. Визначено сучасні підходи та еволюцію концепції комплексу маркетингу. Проаналізовано інвестиціно-інноваційні засади розвитку маркетингу в умовах виробничо-збутової діяльності. Здійснена оцінка організаційно-економічних показників Результати впроваджені в діяльність виробничого сільськогосподарського підрозділу підприємства ПП «АГРОБІЗНЕС «ГАЗДА» (м. Київ), розташованого в Дніпровському районі Дніпропетровської області. Meta ta zavdannia doslidzhennia realizovani na osnovi systemnoho pidkhodu z vykorystanniam metodiv lohichnoho, porivnialnoho ta statystychnoho analiziv, ekspertnykh otsinok ta hrafichnoho modeliuvannia. Provedeno doslidzhennia teoretyko-praktychnykh aspektiv marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva. Vyznacheno suchasni pidkhody ta evoliutsiiu kontseptsii kompleksu marketynhu. Proanalizovano investytsino-innovatsiini zasady rozvytku marketynhu v umovakh vyrobnycho-zbutovoi diialnosti. Zdiisnena otsinka orhanizatsiino-ekonomichnykh pokaznykiv Rezultaty vprovadzheni v diialnist vyrobnychoho silskohospodarskoho pidrozdilu pidpryiemstva PP «AHROBIZNES «HAZDA» (m. Kyiv), roztashovanoho v Dniprovskomu raioni Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectполітика розподілу продукціїuk
dc.subjectproduct distribution policyuk
dc.subjectполітика стимулювання збутуuk
dc.subjectmarket for promoting salesuk
dc.subjectпозиціонування підприємстваuk
dc.subjectpositioning of the enterpriseuk
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу на підприємствіuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia kompleksu marketynhu na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подолянюк В.М..pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.