Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorSerhiienko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2022-03-10T13:54:25Z-
dc.date.available2022-03-10T13:54:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко А. А. Імплементація маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Сергієнко Анастасія Андріївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 105 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5735uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5735-
dc.description.abstractВ дипломній роботі було досліджено теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії екологізації та розроблені рекомендації щодо її імплементації в практичну діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області, з метою підвищення конкурентоспроможності відповідно до нових сучасних трендів економічного, екологічного і соціального розвитку. Результати дослідження впроваджені в діяльність ТОВ «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області V dyplomnii roboti bulo doslidzheno teoretyko-metodychni zasady formuvannia marketynhovoi stratehii ekolohizatsii ta rozrobleni rekomendatsii shchodo yii implementatsii v praktychnu diialnist Tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti, z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vidpovidno do novykh suchasnykh trendiv ekonomichnoho, ekolohichnoho i sotsialnoho rozvytku. Rezultaty doslidzhennia vprovadzheni v diialnist TOV «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectекологізація виробництваuk
dc.subjectgreening of productionuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectекологічно орієнтований розвитокuk
dc.subjectenvironmentally oriented developmentuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectorganic productsuk
dc.titleІмплементація маркетингової стратегії екологізації виробництва аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeImplementatsiia marketynhovoi stratehii ekolohizatsii vyrobnytstva ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергieнко_Анастасiя_Андрiiвна.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.