Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorSerhiienko, Anna-
dc.date.accessioned2022-03-10T14:05:51Z-
dc.date.available2022-03-10T14:05:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко А. А. Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Сергієнко Анна Андріївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5736uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5736-
dc.description.abstractВ дипломній роботі були дослідженні теоретичні основи та методичні підходи щодо формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства, визначені особливості ефективного функціонування аграрних підприємств в умовах сучасних трансформацій, здійснено аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «Межівське», визначені основні складники комплексної системи Marketing mix та надані пропозиції впровадження даної системи в діяльність модельного підприємства. Результати дослідження впроваджені в діяльність ТОВ «Межівське» Межівського району Дніпропетровської області V dyplomnii roboti buly doslidzhenni teoretychni osnovy ta metodychni pidkhody shchodo formuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstva, vyznacheni osoblyvosti efektyvnoho funktsionuvannia ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh suchasnykh transformatsii, zdiisneno analiz vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti TOV «Mezhivske», vyznacheni osnovni skladnyky kompleksnoi systemy Marketing mix ta nadani propozytsii vprovadzhennia danoi systemy v diialnist modelnoho pidpryiemstva. Rezultaty doslidzhennia vprovadzheni v diialnist TOV «Mezhivske» Mezhivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectаграрний маркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectsales channelsuk
dc.subjectсередовище організаціїuk
dc.subjectorganizational environmentuk
dc.titleФормування комплексної системи аграрного маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia kompleksnoi systemy ahrarnoho marketynhu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергieнко_Анна_Андрiiвна.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.