Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасільєва, Леся Миколаївна-
dc.contributor.authorVasilieva, Lesia-
dc.date.accessioned2018-11-12T08:53:33Z-
dc.date.available2018-11-12T08:53:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВасільєва Л. М. Особливості маркетингових дослідженнях продовольчого ринку / Л. М. Васільєва // Розвиток агропродовольчого ринку в умовах глобалізації економіки : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 30 листопада 2017 р.). – Полтава : ПДАА, 2017. – С. 276-282. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/580uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/580-
dc.description.abstractДоведено, що маркетинг є одним з найважливіших підходів до формування регіонального ринку продовольчої продукції АПК. Адже взаємопов’язаний маркетинговий комплекс дослідження ринку продовольства дає можливість об’єднати зусилля виробників сільськогосподарської продукції, переробних підприємств та підприємств оптової та роздрібної торгівлі не тільки на стадії реалізації продукції, але і на стадії її виробництва, визначення взаємних умов просування продукції з врахуванням максимального задоволення потреб кінцевих споживачів. Розробка та впровадження методики проведення маркетингових досліджень ринку продовольчої продукції АПК дасть можливість збалансувати діяльність підприємств в ланцюгу “виробництво – переробка – торгівля”, забезпечити ефективне управління виробничо-збутовою діяльністю товаровиробників, орієнтувати продовольчий ринок на задоволення потреб населення у продуктах харчування, що являється однією з головних умов ефективного розвитку агропромислового виробництва. It is proved that marketing is one of the most important approaches to the formation of the regional market of food products of agroindustrial complex. Indeed, the interconnected marketing complex of the food market research gives the opportunity to combine the efforts of producers of agricultural products, processing enterprises and enterprises of wholesale and retail trade not only at the stage of product sales, but also at the stage of its production, the definition of mutual conditions for product promotion taking into account maximum satisfaction the needs of end users. The development and implementation of a methodology for conducting market research on the market of food products of the agroindustrial complex will make it possible to balance the activity of enterprises in the chain "production - processing - trade", to ensure efficient management of production and sales activities of commodity producers, to orient the food market to meet the needs of the population in food products, which is one of the main conditions for the effective development of agro-industrial production.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk
dc.subjectпродовольчий ринокuk
dc.subjectfood marketuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectsupplyuk
dc.titleОсобливості маркетингових дослідженнях продовольчого ринкуuk
dc.title.alternativeFeatures of marketing investigationsthe food marketuk
dc.typeConference proceedingsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf429,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.