Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6147
Назва: Підвищення конкурентоспроможності виробництва насіння соняшнику
Інші назви: Pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vyrobnytstva nasinnia soniashnyku
Автори: Донських, Анастасія Сергіївна
Donskykh, Anastasiia Serhiivna
Ключові слова: конкурентоспроможність
konkurentospromozhnist
виробництво насіння соняшнику
vyrobnytstvo nasinnia soniashnyku
моніторинг стану сільськогосподарських підприємсв
monitorynh stanu silskohospodarskykh pidpryiemsv
маркетингове управління
marketynhove upravlinnia
кластеризація
klasteryzatsiia
Дата публікації: 2017
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Донських А. С. Підвищення конкурентоспроможності виробництва насіння соняшнику : дис. … канд. економ. наук Спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / Анастасія Сергіївна Донських; Дніпропетровський державний аграрно- економічний університет . – Дніпро : ДДАЕУ, 2017. – 211 с. - Режим доступу : http:dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6147
Короткий огляд (реферат): У кризових умовах функціонування вітчизняного агропромислового комплексу стійке становище будь-якого підприємства на ринку продукції визначається рівнем його конкурентоспроможності. Одним з найважливіших сегментів агропромислового комплексу України є олійно-жировий підкомплекс, проблеми розвитку якого безпосередньо пов'язані із загальною ситуацією, що склалася в аграрному секторі. Нині проблема підвищення конкурентоспроможності виробництва насіння соняшнику набуває особливої актуальності і стратегічного значення, що зумовлено, перш за все, загостренням міжнародної та внутрішньої конкуренції. У цих умовах необхідна розробка сучасної концепції зростання конкурентоспроможності виробництва насіння соняшнику, зокрема, теоретичних, методичних і практичних підходів щодо формування гнучких систем маркетингового управління, формування стратегії ресурсозбереження, збалансованих внутрішніх і зовнішніх продовольчих зв'язків, інформаційно-аналітичних систем, корпоративних організаційно-виробничих структур в агропродовольчій сфері. U kryzovykh umovakh funktsionuvannia vitchyznianoho ahropromyslovoho kompleksu stiike stanovyshche bud-yakoho pidpryiemstva na rynku produktsii vyznachaietsia rivnem yoho konkurentospromozhnosti. Odnym z naivazhlyvishykh sehmentiv ahropromyslovoho kompleksu Ukrainy ye oliino-zhyrovyi pidkompleks, problemy rozvytku yakoho bezposeredno poviazani iz zahalnoiu sytuatsiieiu, shcho sklalasia v ahrarnomu sektori. Nyni problema pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vyrobnytstva nasinnia soniashnyku nabuvaie osoblyvoi aktualnosti i stratehichnoho znachennia, shcho zumovleno, persh za vse, zahostrenniam mizhnarodnoi ta vnutrishnoi konkurentsii. U tsykh umovakh neobkhidna rozrobka suchasnoi kontseptsii zrostannia konkurentospromozhnosti vyrobnytstva nasinnia soniashnyku, zokrema, teoretychnykh, metodychnykh i praktychnykh pidkhodiv shchodo formuvannia hnuchkykh system marketynhovoho upravlinnia, formuvannia stratehii resursozberezhennia, zbalansovanykh vnutrishnikh i zovnishnikh prodovolchykh zviazkiv, informatsiino-analitychnykh system, korporatyvnykh orhanizatsiino-vyrobnychykh struktur v ahroprodovolchii sferi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6147
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Донських.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.