Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпеко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorKarpeko, Nadiia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-05-02T18:10:12Z-
dc.date.available2022-05-02T18:10:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКарпеко Н. М. Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні : дис. … канд. наук з державного управління : [спец]. 25.00.02 – механізми державного управління / Надія Миколаївна Карпеко ; Національний університет цивільного захисту України . – Харків : НУЦЗУ, 2017. – 216 с. –Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6177-
dc.description.abstractДля того, щоб вірно сприймати, аналізувати й оцінювати інформацію, людина повинна мати достатній інтелект і необхідний комплекс знань. Основи для цього закладаються саме на рівні загальної середньої освіти, що пред'являє все більш високі вимоги до загальноосвітніх установ. Дослідження організаційно-економічного механізму державного регулювання в загальній середній освіті набуває особливу актуальність у наші дні, коли не припиняються дискусії з приводу реформи (чи модернізації) системи освіти. Вони ведуться як серед управлінців-практиків (не лише системи освіти), так і в академічних кругах. При цьому багато пропозицій щодо реформування вимагає ретельного критичного аналізу. Основні розбіжності торкаються таких напрямів реформування організаційно-економічного механізму в загальній середній освіті, як зміна статусу освітніх установ, перехід до нових нормативів і стандартів фінансування. При цьому основне обґрунтування вказаних проблем знаходиться в площині впровадження нових економічних європейських відносин у систему освіти. Dlia toho, shchob virno spryimaty, analizuvaty y otsiniuvaty informatsiiu, liudyna povynna maty dostatnii intelekt i neobkhidnyi kompleks znan. Osnovy dlia tsoho zakladaiutsia same na rivni zahalnoi serednoi osvity, shcho prediavliaie vse bilsh vysoki vymohy do zahalnoosvitnikh ustanov. Doslidzhennia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia v zahalnii serednii osviti nabuvaie osoblyvu aktualnist u nashi dni, koly ne prypyniaiutsia dyskusii z pryvodu reformy (chy modernizatsii) systemy osvity. Vony vedutsia yak sered upravlintsiv-praktykiv (ne lyshe systemy osvity), tak i v akademichnykh kruhakh. Pry tsomu bahato propozytsii shchodo reformuvannia vymahaie retelnoho krytychnoho analizu. Osnovni rozbizhnosti torkaiutsia takykh napriamiv reformuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu v zahalnii serednii osviti, yak zmina statusu osvitnikh ustanov, perekhid do novykh normatyviv i standartiv finansuvannia. Pry tsomu osnovne obgruntuvannia vkazanykh problem znakhodytsia v ploshchyni vprovadzhennia novykh ekonomichnykh yevropeiskykh vidnosyn u systemu osvity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk
dc.subjectрегулювання розвиткуuk
dc.subjectrehuliuvannia rozvytkuuk
dc.subjectзагальна середня освітаuk
dc.subjectzahalna serednia osvitauk
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмuk
dc.subjectorhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizmuk
dc.subjectрегламентація механізмуuk
dc.subjectrehlamentatsiia mekhanizmuuk
dc.subjectфінансово-господарська самостійністьuk
dc.subjectfinansovo-hospodarska samostiinistuk
dc.titleОрганізаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україніuk
dc.title.alternativeOrhanizatsiino ekonomichnyi mekhanizm derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukrainiuk
dc.typeDissertationuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.