Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6349
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Січко, Олександр Євгенович | - |
dc.contributor.author | Sichko, Oleksander | - |
dc.contributor.author | Субочев, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Subochev, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Погорєлов, Михайло Григорович | - |
dc.contributor.author | Pogorelov, Michel | - |
dc.contributor.author | Горбань, Руслан Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Gorban, Ruslan | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T11:14:35Z | - |
dc.date.available | 2022-06-21T11:14:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Оптимізація рівня технічної готовності рухомого складу на основі витрат на сервісні обслуговування / О. І. Субочев, О. Є. Січко, М. Г. Погорєлов, Р. А. Горбань // Вісник Національного транспортного університету. Сер.: «Технічні науки» . – К. : НТУ, 2020. – Вип. 1(46). – С. 313-323. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6349 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2523-496X (Online), ISSN 2308-6645 (Print) | - |
dc.identifier.uri | http://publications.ntu.edu.ua/visnyk/46/313.pdf | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6349 | - |
dc.description.abstract | Досліджуючи досвід становлення і розвитку виробничих структур автомобільного транспорту, які забезпечують відповідні види діяльності, можна дійти висновку, що поєднання останніх не є єдино прийнятним. Значна частка виробничих структур автомобільного транспорту займається лише одним видом діяльності, передаючи інші до виконання стороннім суб’єктам господарювання. Разом з тим, ряд організацій поєднують ці види діяльності в певних поєднаннях на умовах основних або допоміжних. Метою дослідження є підвищення ефективності роботи сервісних підприємств шляхом забезпечення технічної готовності транспортних засобів на основі розвитку системи технічного обслуговування і ремонту. Використовуючи коефіцієнти вагомості, розраховують середньозважені комплексні показники, які характеризують, відповідно, кваліфікацію; ставлення до виконуваної роботи; дисципліну праці і технології кожної операції. Встановлено оптимальний коефіцієнт технічної готовності для рухомого складу розглядуваного сервісного підприємства при існуючих умовах експлуатації. Підвищення технічної готовності рухомого складу вище оптимального рівня веде до підвищення витрат на технічне обслуговування та ремонт рухомого складу і зниження ефективності його експлуатації. Exploring the experience of the formation and development of industrial structures of motor transport, which provide the appropriate activities, we can conclude that the combination of the latter is not the only acceptable. A significant proportion of production structures of motor transport deals with only one type of activity, transferring others to the execution of outside entities. At the same time, a number of organizations combine these activities in certain combinations on the basis of basic or auxiliary. The purpose of the research is to increase the efficiency of service enterprises by ensuring technical readiness of vehicles on the basis of development of the maintenance and repair system. Using weighting factors, calculate the weighted average complexity indicators, which characterize, respectively, the qualifications; attitude towards the work performed; the discipline of labor and the technology of each operation. The optimum coefficient of technical readiness for the rolling stock of the considered service enterprise under the existing operating conditions is established. Increasing the technical readiness of rolling stock above the optimum level leads to increased maintenance costs and repair of rolling stock and reduce the efficiency of its operation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Національний транспортний університет | uk |
dc.subject | рухомий склад | uk |
dc.subject | rolling stock | uk |
dc.subject | технічна готовність | uk |
dc.subject | technical readiness | uk |
dc.subject | фактори | uk |
dc.subject | factors | uk |
dc.subject | комплексне врахування | uk |
dc.subject | complex accounting | uk |
dc.title | Оптимізація рівня технічної готовності рухомого складу на основі витрат на сервісні обслуговування | uk |
dc.title.alternative | Optimization of technical reading level on the basis of costs on service services | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | DOI: 10.33744/2308-6645-2020-1-46-313-323 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
313.pdf | 460,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.