Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6385
Назва: The use of educational computer programs in the training of foreigh language teachers for speech activity
Інші назви: Використання навчальних комп’ютерних програм у підготовці вчителя іноземної мови до мовленнєвої діяльності
Автори: Pakhomova, Tetyana
Пахомова, Тетяна Олександрівна
Drach, Anna
Драч, Анна Сергіївна
Vasilieva, Polina
Васільєва, Поліна Анатоліїєвна
Serdiuchenko, Yuliia
Сердюченко, Юлія Олександрівна
Piddubtseva, Olga
Піддубцева, Ольга Ігорівна
Ключові слова: Modern technologies
сучасні технології
virtual space
віртуальний простір
Pedagogy
педагогіка
foreign language communicative competence
іншомовна комунікативна компетентність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Університет штату Пауліста (Unesp), факультет науки та літератури (FCL)
Бібліографічний опис: Pakhomova T. O., Drach A. S., Vasilieva P. A., Serdiuchenko Y. O., Piddubtseva O. I. The use of educational computer programs in the training of foreigh language teachers for speech activity. Revista EntreLínguas. Araraquara, 2021. v. 7, n. esp. 4, P. 984-997. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6385
Короткий огляд (реферат): The present study looks at the use of educational computer programs in professional training of students majoring in Philology. It highlights the urgency for new approaches to improve the educational process in response to the requirements of present realities. This study draws upon extensive corpus research on the use of innovative technologies in education. The findings reveal that there are certain differences in the application of this technology in teaching abroad and in the Ukrainian pedagogical practices. It was established that implementation of educational computer programs, in contrast with traditional teaching methods, has potential benefits as well as certain limitations. This research substantiates the importance of considering these factors when aiming to improve professional skills of future teachers and their linguistic competences. The conclusions drawn from the research findings allow providing recommendations concerning the improvement of professional training of foreign language teachers by means of educational computer programs. У даному дослідженні розглядається використання навчальних комп’ютерних програм у професійній підготовці студентів філологічного профілю. Підкреслюється актуальність нових підходів до вдосконалення освітнього процесу відповідно до вимог сучасних реалій. Це дослідження базується на широкому корпусному дослідженні використання інноваційних технологій в освіті. Отримані результати свідчать про певні відмінності у застосуванні цієї технології в навчанні за кордоном та в українській педагогічній практиці. Встановлено, що впровадження навчальних комп’ютерних програм, на відміну від традиційних методів навчання, має як потенційні переваги, так і певні обмеження. У даному дослідженні обґрунтовано важливість урахування цих факторів для підвищення професійної майстерності майбутніх учителів та їх лінгвістичної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://periodicos.fclar.unesp.br/entrelinguas/article/view/15664
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6385
ISSN: ISSN 2447-4045
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Piddubtseva.pdf151,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.