Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorKurbatska, Larysa-
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKvasova, Liudmila-
dc.contributor.authorКвасова, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-07-15T14:00:21Z-
dc.date.available2022-07-15T14:00:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationBahorka, M., Kurbatska, L., & Kvasova, L. (2022). MARKETING RESERVES TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONS. Green, Blue & Digital Economy Journal, 3(1), 1-7. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6399uk
dc.identifier.issnISSN 2661-5169 (PRINT) ISSN 2661-5282 (ONLINE)-
dc.identifier.urihttp://baltijapublishing.lv/index.php/gbdej/article/view/1732-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6399-
dc.description.abstractThe aim of the article is to study the theoretical approaches to the formation and practical application of the mechanism of marketing management of enterprise competitiveness and the development of marketing reserves aimed at improving it in modern business conditions. The methodology basis of the study was a synthesis of the results of applied research in economics, scientific works of domestic and foreign scientists, which highlighted the fundamental theories of competitive advantage, competitiveness and marketing management. Results were presented in the level of enterprises competitive support determines the criterion of competitiveness, the most important economic categories and it characterizes the enterprises ability to adapt to market conditions and operate in complex transformation processes, competitive relations, and market management mechanisms. Practical results with the help of marketing reserves we can ensure the competitiveness of the enterprise. These and other circumstances have determined the relevance of the topic of our study and the need to develop a modern mechanism for marketing management to increase the competitiveness of domestic enterprises. Value/ originality. The authors believe that the generalization of existing tools of Internet marketing and the selection of the most relevant and effective, will allow companies quickly to navigate and choose those that will benefit in a particular area of business. According to the authors, in the current conditions of economic and business development, no company will have an advantage in competition if it does not use Internet marketing tools. Метою статті є дослідження теоретичних підходів до формування та практичного застосування механізму маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства та розвитку маркетингових резервів, спрямованих на його вдосконалення в сучасних умовах господарювання. Методологічною основою дослідження стало узагальнення результатів прикладних досліджень у галузі економіки, наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених, у яких висвітлено фундаментальні теорії конкурентних переваг, конкурентоспроможності та маркетингового менеджменту. Наведено результати щодо рівня забезпечення конкурентоспроможності підприємств, що визначає критерій конкурентоспроможності, найважливіших економічних категорій і характеризує здатність підприємства адаптуватися до ринкових умов і діяти в умовах складних трансформаційних процесів, конкурентних відносин, та ринкові механізми управління. Практичними результатами за допомогою маркетингових резервів ми можемо забезпечити конкурентоспроможність підприємства. Ці та інші обставини зумовили актуальність теми нашого дослідження та необхідність розробки сучасного механізму управління маркетингом для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Практичними результатами за допомогою маркетингових резервів ми можемо забезпечити конкурентоспроможність підприємства. Ці та інші обставини зумовили актуальність теми нашого дослідження та необхідність розробки сучасного механізму управління маркетингом для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Практичними результатами за допомогою маркетингових резервів ми можемо забезпечити конкурентоспроможність підприємства. Ці та інші обставини зумовили актуальність теми нашого дослідження та необхідність розробки сучасного механізму управління маркетингом для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Ці та інші обставини зумовили актуальність теми нашого дослідження та необхідність розробки сучасного механізму управління маркетингом для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Ці та інші обставини зумовили актуальність теми нашого дослідження та необхідність розробки сучасного механізму управління маркетингом для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу. Цінність/оригінальність. Автори вважають, що узагальнення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та виділення найбільш актуальних і ефективних, дозволить компаніям швидко зорієнтуватися та вибрати ті, які принесуть користь у тій чи іншій сфері бізнесу. На думку авторів, в сучасних умовах розвитку економіки та бізнесу жодна компанія не матиме переваги в конкурентній боротьбі, якщо не використовує інструменти Інтернет-маркетингу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherPublishing House “Baltija Publishing”uk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectenterprise competitivenessuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectmarketing reservesuk
dc.subjectмаркетингові резервиuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectstaff motivationuk
dc.subjectмотивація персоналуuk
dc.subjectadaptation to market conditionsuk
dc.subjectадаптація до ринкових умовuk
dc.titleMarketing reserves to increase the competitiveness of the enterprise in modern conditionsuk
dc.title.alternativeМаркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/2661-5169/2022-1-1-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1732-Article Text-2024-1-10-20220630.pdf242,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.