Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6420
Назва: Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингу
Інші назви: Conceptual approach to definition of essence and justification of component elements of innovative marketing
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Миронова, Олена Олександрівна
Myronova, Olena
Ключові слова: інноваційний маркетинг
innovative marketing
маркетинг інновацій
marketing of innovations
інновації в маркетингу
innovations in marketing
концептуальний підхід
conceptual approach
принципи інноваційного маркетингу
principles of innovative marketing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний університет
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Кадирус І. Г., Миронова О. О. (2021). Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингу. Вісник Одеського національного університету. Серія: «Економіка». Т. 26. Вип. 4 (89). С. 39-45. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6420
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано, що симбіоз маркетингової та інноваційної діяльності став каталізатором до появи поняття «інноваційний маркетинг» і суміжних із ним понять, таких як «маркетинг інновацій» та «інновації в маркетингу». Автори систематизували наявні позиції сучасних дослідників та акцентували увагу на відсутності погодженості у поглядах науковців на сутність i зміст інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій, а також запропонували уточнення їх змісту. За результатами систематизації авторамиузагальненопідходидовизначеннятахарактеристикипонять«інноваційниймаркетинг» та «маркетинг інновацій». З огляду на напрацювання сучасних дослідників у галузі інноваційного маркетингу та на основі їх критичного аналізу авторами запропоновано концептуальний підхід до розуміння сутності, складових частин інноваційного маркетингу та видів інновацій у маркетингу. The article substantiates that the symbiosis of marketing and innovation, dictated by the require-ments for businesses seeking effective and sustainable development in modern economic condi-tions, has become a catalyst for the emergence of the concept of “innovative marketing” and related concepts such as “innovation marketing” and “marketing innovations”. This has sparked debate among researchers and scholars, whose views on these categories are divided between those who identify them and those who distinguish them. The authors systematized the existing positions of modern researchers and emphasized the lack of agreement in the views of scientists on the essence and content of innovation marketing and innovation marketing, and proposed clarification of their content. According to the results of systematization, the authors identified the following approaches to the definition and characterization of the concept of “innovative marketing”: as a process of planning and introduction of new products to the market; as a con¬cept of doing business; as a search for new areas and ways to use the potential of the enterprise; as an activity in the innovation market; as an activity of the enterprise aimed at the formation of new markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://visnyk-onu.od.ua/journal/2021_26_4/8.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6420
ISSN: ISSN: 2304-0920
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багорка, Кадирус, Миронова.pdf297,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.