Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6422
Назва: Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємства
Інші назви: Directions of effective use of marketing potential of the enterprise
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Устік, Тетяна Володимирівна
Ustik, Tetiana
Ключові слова: маркетинговий потенціал
marketing potential
маркетингове середовище
marketing environment
чинники впливу
influencing factors
маркетингова організаційна структура
marketing organizational structure
можливості підприємства
enterprise capabilities
Дата публікації: 2021
Видавництво: Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління»
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Устік Т. В. (2022). Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2022. № 5(7). С. 181-195. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6422
Короткий огляд (реферат): В статті розглянута сутнісна характеристика поняття «маркетинговий потенціал», зазначена виключна роль маркетингу та проблеми на шляху його впровадження в діяльність підприємств України, зроблено ряд пропозицій стосовно ефективного використання маркетингового потенціалу підприємствами. Встановлено, що маркетинговий потенціал – сукупність внутрішніх ресурсів та можливостей підприємства, які дозволяють йому здійснювати ефективну збутову діяльності, а також отримувати позитивні результати діяльності у вигляді прибутку. Сформовані пропозиції щодо накопичення і більш ефективного використання маркетингового потенціалу полягають в наступному: впровадження маркетингового підрозділу, функціоналом якого є: дослідження, стратегічне планування і Міжнародна діяльність та комунікаційна політика; пропозицій в аспекті стимулювання збуту та формування попиту на продукцію підприємства, зокрема впровадження додаткових сервісних послуг, спрощення процесу укладання угод, систематизації маркетингової інформації для спрощення роботи з клієнтами та ін.; підготовка підприємства до необхідних перетворень щодо активізації внутрішніх комунікацій та зміна їх структури у напрямі висвітлення необхідності змін в організації, робота з персоналом; здійснення досліджень проблем обслуговування клієнтів, організація збору скарг, побажань клієнтів (зокрема, посилення уваги до стимулювання продажів, персональних продажів офф-лайн і он-лайн, «паблік рилейшнз», реклами в Інтернеті); запровадження маркетингової стратегії, яка спрямована на застосуванні клієнтоорієнтованого підходу в управлінні торгівельним підприємством: розвинутою системою маркетингу, інформаційною системою, клієнтськими базами даних CRM-системи. Формування міцних взаємовідносин з ключовою групою покупців дозволить досягти балансу інтересів. Виходячи з результатів проведених досліджень, маркетинговий потенціал має ключову роль для підприємства в розрізі його конкурентоспроможності, а ефективність використання потенціалу обумовлюють два чинника – система менеджменту та стратегія розвитку. The article considers the essential characteristics of the concept of "marketing potential", notes the unique role of marketing and problems in its implementation in the enterprises of Ukraine, made a number of proposals for effective use of marketing potential by enterprises. It is established that the marketing potential - a set of internal resources and capabilities of the enterprise, which allow it to carry out effective marketing activities, as well as to obtain positive results in the form of profit. Formed proposals for the accumulation and more effective use of marketing potential are as follows: the introduction of a marketing unit, the functionality of which is: research, strategic planning and international activities and communication policy; proposals in terms of sales promotion and demand for enterprise products, including the introduction of additional services, simplification of the process of concluding agreements, systematization of marketing information to simplify work with customers, etc.; preparation of the enterprise for necessary transformations concerning activization of internal communications and changing their structure in the direction of highlighting the need for changes in the organization, work with staff; conducting research on customer service issues, organizing the collection of complaints, customer wishes (in particular, increasing attention to sales promotion, personal sales offline and online, "public relations", advertising on the Internet); introduction of a marketing strategy aimed at applying a customer-oriented approach in the management of a commercial enterprise: a developed marketing system, information system, customer databases CRM-system. Building a strong relationship with a key group of customers will achieve a balance of interests. Based on the results of research, marketing potential has a key role for the company in terms of its competitiveness, and the effectiveness of capacity utilization is determined by two factors - the management system and development strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/1504/1502
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6422
ISSN: ISSN 2786-5274 Print
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття БАГОРКА, УСТІК (2).pdf5,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.