Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2022-07-24T06:52:51Z-
dc.date.available2022-07-24T06:52:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Стратегічні напрямки формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств / М. О. Багорка, Н. І. Юрченко // Екологоорієнтовані підходи відновлення техногенно забруднених територій і створення сталих екосистем : колективна монографія / за заг. ред. Т. О. Чайки. - Полтава : Вид-во ПП «Астрая», 2022. – С. 10-18. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6428uk
dc.identifier.isbn978-617-7915-59-0-
dc.identifier.urihttps://agroeco.org.ua/vydannya/ekologooriientovani-pidhodi-vidnovlennja-tehnogenno-zabrudnenih-teritorij-i-stvorennja-stalih-ekosistem-2/-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6428-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження щодо стратегії розвитку органічних аграрних підприємств, що повинна складатися з певних заходів: організації інформаційної кампанії з підвищенням рівня суспільної обізнаності щодо переваг органічного агровиробництва та органічних продуктів харчування; сприяння розвитку аграрної кооперації та налагодження спільного розподілу органічної продукції, постачання засобів біологічного захисту рослин та тварин; формування національної системи сертифікації та контролю якості аграрної продукції; організації спеціальних місць на гуртових сільськогосподарських ринках та мережі розподілу органічної продукції шляхом створення спеціальних закладів роздрібної торгівлі для її продажу; організації спеціальних ярмарок, виставок, інших промоційних заходів; спрямування діяльності товарної біржі та формування прозорих ринкових механізмів ціноутворення та розподілу значних обсягів органічної продукції на регіональному, національному та міжнародному ринках; налагодження взаємовигідних партнерських відносин між виробниками органічної продукції та іншими операторами агропродовольчого ринку. Для ефективного екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств стратегічний підхід повинен поєднуватися з системою менеджменту навколишнього середовища і якщо для загальноприйнятої стратегії достатньо традиційної системи менеджменту навколишнього середовища, орієнтованої на виконання вимог держави, то для досягнення конкурентної переваги на світовому ринку необхідно перебудовувати існуючу систему за вимогами міжнародних стандартів. The article conducts a study on the development strategy of organic agricultural enterprises, which should consist of certain measures: the organization of an information campaign to raise public awareness of the benefits of organic farming and organic food; promoting the development of agricultural cooperation and establishing a joint distribution of organic products, supply of biological protection of plants and animals; formation of a national system of certification and quality control of agricultural products; organization of special places on wholesale agricultural markets and distribution networks of organic products by creating special retail outlets for its sale; organization of special fairs, exhibitions, other promotional events; directing the activities of the commodity exchange and the formation of transparent market mechanisms for pricing and distribution of significant volumes of organic products in regional, national and international markets; establishing mutually beneficial partnerships between organic producers and other agri-food market operators. For effective ecologically oriented management of agricultural enterprises the strategic approach should be combined with the environmental management system and if for the generally accepted strategy the traditional environmental management system focused on the requirements of the state is enough, then to achieve competitive advantage in the world market it is necessary to restructure the existing system.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут агроекології і природокористування НААНuk
dc.subjectекологічно збалансований розвитокuk
dc.subjectecologically balanced developmentuk
dc.subjectорганічна продукціяuk
dc.subjectorganic productsuk
dc.subjectекологізаціяuk
dc.subjectgreeninguk
dc.subjectстратегія екологізаціїuk
dc.subjectgreening strategyuk
dc.subjectагровиробництво підприємствuk
dc.subjectagricultural production of enterprisesuk
dc.titleСтратегічні напрями формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeStrategic directions of formation of ecologically oriented management of agricultural enterprisesuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кол_моно_Багорка, Юрченко_2022 (2).pdf310,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.