Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6432
Назва: Інноваційний маркетинг як об’єктивна необхідність забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Innovative marketing as an objective need to ensure the competitiveness of the enterprise
Автори: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Ключові слова: інновації
Innovations
інноваційний маркетинг
innovative marketing
підприємство
enterprise
конкурентоспроможність
competitiveness
інноваційний потенціал
innovative potential
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кадирус І. Г. Інноваційний маркетинг як об’єктивна необхідність забезпечення конкурентоспроможності підприємства / І. Г. Кадирус // Забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 28-29 жовт. 2021 р.) : в 2-х т. / Дніпров. аграр.-екон. ун-т. – Дніпро : Видав.-поліграф. центр «Гарант СВ», 2021. – С. 35-36. – Присвяч. 100-річчю Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6432
Короткий огляд (реферат): Визначено, що для підвищення конкурентоспроможності підприємства необхідно дотримуватися двох напрямів у діяльності – розробляти та впроваджувати інновації і реалізовувати комплекс маркетингу, а саме: товар, ціну, розподіл та просування. Визначено, що інноваційний маркетинг – це концепція ведення бізнесу, яка передбачає створення вдосконаленої або принципово нової продукції (інновації) і використання у процесі її створення та поширення вдосконалених чи принципово нових – інноваційних інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників. Інноваційний маркетинг є частиною стратегічного плану підприємства. Існує кілька можливих напрямів, в яких може здійснюватися інноваційний маркетинг. Один з них – створення такого товару або послуги, які передбачать очікування споживачів. Одним з основних принципів інноваційного маркетингу є створення нового товару або зміна технології виробництва вже існуючого. Інноваційний маркетинг – це також пошук нових ніш, ринків і сегментів. It is determined that to increase the competitiveness of the enterprise it is necessary to follow two directions in activity - to develop and implement innovations and implement a complex of marketing, namely: product, price, distribution and promotion. It is determined that innovative marketing is a concept of doing business, which involves the creation of improved or fundamentally new products (innovations) and the use in the process of its creation and dissemination of improved or fundamentally new - innovative tools, forms and methods of marketing to better meet consumer needs. and manufacturers. Innovative marketing is part of the strategic plan of the enterprise. There are several possible areas in which innovative marketing can be carried out. One of them is the creation of such a product or service that will meet consumer expectations. One of the main principles of innovative marketing is to create a new product or change the production technology of an existing one. Innovative marketing is also the search for new niches, markets and segments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6432
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ДДАЕУ_28-29.10.2021, Том 2 (2).pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.