Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovyk, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-08-18T11:32:35Z-
dc.date.available2022-08-18T11:32:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВоловик Д. В. Формування іміджу сільськогосподарських підприємств / Д. В. Воловик // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : Міжнар. наук.-практ. конф. до 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у : у 2 ч. (Дніпро, 18 трав. 2022 р.) / за заг. ред. А. С. Кобця : МОН України ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 243-245. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6538uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6538-
dc.description.abstractІмідж підприємства формує особливий індикатор маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства, він уособлює оцінку і мотиваційну складову діяльності. Імідж є балансом між внутрішнім проявом корпоративної культури та зовнішнім змістом. Вибудовуючи діяльність у відповідності до визначеної стратегії маркетингу, підприємство окреслює пріоритети у напрямку удосконалення системи: механізмів, політики продажу товарів, розробці підходів в проектуванні методів маркетингу. Імідж підприємства створює символічний капітал, який ґрунтується на визначенні компетенції, респектабельності і самої організації. Imidzh pidpryiemstva formuie osoblyvyi indykator marketynhovoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva, vin uosobliuie otsinku i motyvatsiinu skladovu diialnosti. Imidzh ye balansom mizh vnutrishnim proiavom korporatyvnoi kultury ta zovnishnim zmistom. Vybudovuiuchy diialnist u vidpovidnosti do vyznachenoi stratehii marketynhu, pidpryiemstvo okresliuie priorytety u napriamku udoskonalennia systemy: mekhanizmiv, polityky prodazhu tovariv, rozrobtsi pidkhodiv v proektuvanni metodiv marketynhu. Imidzh pidpryiemstva stvoriuie symvolichnyi kapital, yakyi gruntuietsia na vyznachenni kompetentsii, respektabelnosti i samoi orhanizatsii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.titleФормування іміджу сільськогосподарських підприємствuk
dc.title.alternativeFormation of the image of agricultural enterprisesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (2).pdf283,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.