Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2022-08-25T12:24:58Z-
dc.date.available2022-08-25T12:24:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Вивчення поведінки споживачів при формуванні системи маркетингових комунікацій / І. Г. Кадирус // Маркетинг як найважливіша складова системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (Дніпро, 25-26 жовт. 2021 р.). – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту / МОН України ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2021 . – С. 16-18. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6548uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6548-
dc.description.abstractВизначено, що процес вивчення та задоволення потреб споживачів здійснюється на всіх етапах життєвого циклу товару – від усвідомлення потреби в товарах через досягнення максимального задоволення попиту на них до виведення товарів з ринку. Встановлено, що згідно із загальною стратегією виробника, на окремих етапах життєвого циклу товару розробляються відповідні маркетингові стратегії, які необхідні для досягнення таких цілей підприємства, як: збільшення обсягу продажу товарів, підвищення обізнаності споживачів про виробника або його товар, максимізація прибутку та підвищення рівня рентабельності. Такі завдання встановлюються для вирішення поточних тактичних завдань або на довгострокову перспективу. В процесі постановки маркетингових цілей щодо формуванні системи маркетингових комунікацій підприємства, необхідно знати на яких ринках буде функціонувати продавець.It is determined that the process of studying and meeting the needs of consumers is carried out at all stages of the product life cycle - from awareness of the need for goods through the achievement of maximum satisfaction of demand for them to the withdrawal of goods from the market. It is established that according to the general strategy of the manufacturer, at certain stages of the product life cycle appropriate marketing strategies are developed, which are necessary to achieve such goals of the enterprise as: increasing sales, raising consumer awareness of the manufacturer or its product, maximizing profits and increasing profitability. . Such tasks are set to solve current tactical tasks or for the long term. In the process of setting marketing goals for the formation of a system of marketing communications of the enterprise, it is necessary to know in which markets the seller will operate.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.subjectconsumer marketuk
dc.subjectділовий ринокuk
dc.subjectbusiness marketuk
dc.subjectзовнішні факториuk
dc.subjectexternal factorsuk
dc.subjectвнутрішні факториuk
dc.subjectinternal factorsuk
dc.titleВивчення поведінки споживачів при формуванні системи маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeStudy of consumer behavior in the formation of a system of marketing communicationsuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадирус.pdf182,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.