Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2022-08-25T14:04:43Z-
dc.date.available2022-08-25T14:04:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Процес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємства / І. Г. Кадирус, наук. керівник Л. М. Курбацька // Актуальні питання економіки, фінансів, обліку і права : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 3 лют. 2022 р.) : у 2 ч. – Полтава : ЦФЕНД, 2022. – Ч. 2. – С. 26-28. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6550uk
dc.identifier.urihttp://www.economics.in.ua/2022/02/2_12.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6550-
dc.description.abstractМаркетингова стратегія є системою дій підприємства щодо вибору цільового ринку, забезпечення споживчої цінності товарів та послуг, ефективного просування їх на ринок і ефективного збуту. Вона орієнтує підприємство на ринкові цінності, підпорядковує його діяльність на задоволення нужд і потреб покупців певного цільового ринку. Marketynhova stratehiia ye systemoiu dii pidpryiemstva shchodo vyboru tsilovoho rynku, zabezpechennia spozhyvchoi tsinnosti tovariv ta posluh, efektyvnoho prosuvannia yikh na rynok i efektyvnoho zbutu. Vona oriientuie pidpryiemstvo na rynkovi tsinnosti, pidporiadkovuie yoho diialnist na zadovolennia nuzhd i potreb pokuptsiv pevnoho tsilovoho rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових дослідженьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectмаркетингова конкурентна стратегіяuk
dc.subjectmarketing competitive strategyuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.titleПроцес розробки маркетингової конкурентної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeThe process of developing a marketing competitive strategy of the enterpriseuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет_збірник тез (2).pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.