Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6700
Назва: Interactive technologies for formation of social competence of foreign students
Інші назви: Інтерактивні технології для формування соціальної компетентності іноземних студентів
Автори: Lukatska, Yana
Лукацька, Яна Сергіївна
Ключові слова: innovative teaching technologies
інноваційні технології навчання
developmental learning
розвивальне навчання
interactive learning
інтерактивне навчання
integrated technologies
інтеграційні технології
ICT
ІКТ
group work
групова робота
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Lukatska Ya.S. Interactive technologies for formation of social competence of foreign students / Ya.S. Lukatska // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи (до 100-річчя заснування Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту): матеріали I Всеукр. (XVI міжвуз.) наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 14 квіт. 2022 р.). – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – C. 23-24. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6700
Короткий огляд (реферат): The paper analyzes interactive technologies which are important to use in teaching foreign languages in higher education institutions, including developmental learning, interactive learning, group work, ICT, individualization of the learning process, integrated learning. Author established that innovative technologies have a positive impact on the process of foreign language learning, diverse it, increase interest and motivation of students, which improves the perception of materials by combining of theory and practice. В роботі проаналізовано інтерактивні технології, які важливо застосовувати при навчанні іноземних мов у закладах вищої освіти, серед яких розвивальне навчання, інтерактивне навчання, групова робота, ІКТ, індивідуалізація навчального процесу, інтегроване навчання. Автор встановив, що інноваційні технології позитивно впливають на процес вивчення іноземних мов, різноманітять його, підвищують інтерес та мотивацію студентів, що покращує сприйняття матеріалів, поєднуючи теорію та практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6700
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf209,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.