Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6711
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пахомова, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Pakhomova, Tetyana | - |
dc.contributor.author | Піддубцева, Ольга Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Piddubtseva, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T15:14:41Z | - |
dc.date.available | 2022-09-25T15:14:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Пахомова Т. О. Лінгводидактичні засади формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування у майбутніх аграріїв / Т. О. Пахомова, О. І. Піддубцева // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : collective monograph. – Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. – Vol. 2. – Р. 159-177. –. Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6711 | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-9934-26-084-1 | - |
dc.identifier.uri | http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/140/4086/8598-1 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6711 | - |
dc.description.abstract | Спілкування є невід’ємною частиною професійної діяльності фахівців аграрної галузі. Серед специфічних ознак іншомовного професійно орієнтованого спілкування велике значення мають як дидактичні, так і лінгвістичні особливості (лексичні, граматичні та стилістичні), з урахуванням яких розробляється модель формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування в майбутніх фахівців-аграріїв. Результативність цієї моделі визначається системним використанням чотирьох блоків. Це мотиваційно-цільовий (мета, завдання), теоретико-методологічний (підходи, принципи, педагогічні умови), змістово-технологічний (зміст, методи, форми, засоби навчання) та результативно-оцінювальний (критерії, показники та рівні сформованості) блоки. Модель зорієнтована на створення мовного середовища під час вивчення німецької мови за професійним спрямування. Упровадження у професійну підготовку майбутніх аграріїв авторської структурно-функціональної моделі, реалізація розроблених і теоретично обґрунтованих науково-методичних засад іншомовної комунікації забезпечать успішність формування у студентів готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування. Communication is an integral part of the professional activities of agricultural professionals. Among the specific features of foreign language professionally oriented communication of great importance are both didactic and linguistic features (lexical, grammatical and stylistic), taking into account which develops a model of readiness for German-speaking professionally oriented communication in future farmers. The effectiveness of this model is determined by the systematic use of four blocks. These are motivational-target (goal, task), theoretical and methodological (approaches, principles, pedagogical conditions), content-technological (content, methods, forms, teaching aids) and performance-evaluation (criteria, indicators and levels of formation) blocks. The model is focused on creating a language environment while studying German for professional purposes. Introduction to the professional training of future farmers of the author's structural and functional model, implementation of developed and theoretically sound scientific and methodological principles of foreign language communication will ensure the success of forming students' readiness for German-speaking professionally oriented communication. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Baltija Publishing | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | модель навчання | uk |
dc.subject | learning model | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.subject | levels | uk |
dc.title | Лінгводидактичні засади формування готовності до німецькомовного професійно орієнтованого спілкування у майбутніх аграріїв | uk |
dc.title.alternative | Linguistic and didactic principles of formation of readiness for German-speaking professionally oriented communication in future farmers | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
dc.identifier.doi | DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-084-1-25 | - |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Піддубцева. Монографія. Венеція..pdf | 590,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.