Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6744
Назва: New challenges in teaching EFL in agricultural institutions of Ukraine
Інші назви: Нові виклики у викладанні англійської мови в аграрних закладах України
Автори: Pantileienko, Kateryna
Пантілеєнко, Катерина Сергіївна
Ключові слова: students
студенти
methodology
методика
foreign language
іноземна мова
training
навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Pantileienko K. New challenges in teaching EFL in agricultural institutions of Ukraine / K. Pantileienko // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. до 100-річчя ДДАЕУ (Дніпр, 18 трав. 2022 р.) : y 2 ч. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – Ч. 2. – С. 35-38. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6744
Короткий огляд (реферат): The paper defines and analyses the priorities in teaching EFL in agricultural education institutions in Ukraine. The most efficient ESP teaching approaches and techniques are discussed in the context of current priorities in higher education. Тhe question of Ukraine integration into the global higher education area and the necessity to be sensitive to the demands of modern employers and highly competitive labour market. Under the dynamic processes of globalisation and the integration of Ukraine into the world educational environment, making changes in the system of tertiary education has become of crucial necessity and priority. У статті визначено та проаналізовано пріоритети викладання англійської мови в аграрних навчальних закладах України. У контексті актуальних пріоритетів вищої освіти обговорюються найефективніші підходи та методики викладання англійської мови спеціального вжитку. Питання інтеграції України у світовий простір вищої освіти та необхідність бути чутливим до запитів сучасних роботодавців та високо конкурентного ринку праці. В умовах динамічних процесів глобалізації та інтеграції України у світове освітнє середовище відбуваються зміни в системі вищої освіти. освіта стала надзвичайною необхідністю та пріоритетом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6744
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pantileyenko K-35-38.pdf210,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.