Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезунова, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorRezunova, Olena-
dc.contributor.authorРезунова, Валерія Валеріївна-
dc.contributor.authorRezunova, Valeriia-
dc.date.accessioned2022-09-30T16:58:23Z-
dc.date.available2022-09-30T16:58:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРезунова О. С. Формування граматичної компетентності здобувачів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних закладах вищої освіти / О. С. Резунова, В. В. Резунова // Педагогічні науки: теорія та практика / ЗНУ. – Запоріжжя : Видав. дім «Гельветика», 2022. – № 1(41). – С. 292-297. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6747uk
dc.identifier.issnISSN (Print) 2786-5622, ISSN (Online) 2786-5630-
dc.identifier.urihttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/2829/2691-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6747-
dc.description.abstractВ умовах формування європейського простору та розширення міжнародної співпраці на перший план виступає здатність майбутніх спеціалістів вирішувати професійні завдання в умовах іншомовної комунікації. Саме тому врахування специфіки професії набуває пріоритетного значення під час навчання іноземної мови в немовних закладах вищої освіти. У статті розглянуто проблему формування граматичної компетентності здобувачів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням, адже невід’ємним складником усіх навчальних ситуацій у процесі вивчення іноземної мови є грамотне застосування різноманітних граматичних конструкцій, без яких неможливе повноцінне спілкування ні в усній, ні в письмовій формі. Авторками зроблено спробу проаналізувати базові поняття дослідження, а саме: «компетентність», «граматична компетентність». Аналіз робіт науковців виявив, що під компетентністю слід розуміти досконале знання своєї справи, сутності роботи, складних зв`язків, явищ і процесів, можливих способів і засобів досягнення окреслених цілей. Граматична компетентність трактується як здатність людини правильно продукувати усні та письмові висловлювання відповідно до граматичних правил і розуміти граматику структур, які використовуються в мовленні іншими. Визначено, що найефективнішим засобом формування граматичної компетентності є система вправ, під якою слід розуміти організацію навчальних дій, що виконуються у такій послідовності та кількості, яка враховує закономірності формування навичок і вмінь у різних видах мовленнєвої діяльності, в їх взаємодії та забезпечує максимально високий рівень оволодіння граматичним матеріалом у заданих умовах. Окрім того, технологія інтегрованого управління операційним і мотиваційним компонентами навчально-пізнавальної діяльності здобувачів визначається як найбільш ефективна технологія під час навчання граматики англійської мови немовних вишів, важливим моментом якої є те, що навчальний матеріал подається за принципами «педагогічної граматики». У висновках зазначено, що практичне оволодіння іноземною мовою за професійним спрямуванням неможливе без засвоєння граматичних структур цієї мови. In the conditions of the European space formation and expansion of the international cooperation the ability of the future experts to solve professional problems in terms of foreign language communication comes to the fore. That is why taking into account the specifics of the profession becomes a priority in teaching a foreign language in non-language institutions of higher education. The article considers the problem of grammatical competence formation for students in foreign language classes in professional areas, because an integral part of all learning situations in the process of learning a foreign language is the competent use of various grammatical constructions, without which full communication is impossible orally or in writing. The authors try to analyze the basic concepts of research, namely: “competence”, “grammatical competence”. It is determined that competence should be understood as perfect knowledge of the business, essence of work, difficult communications, the phenomena and processes, possible ways and means of achievement of the outlined purposes. Grammatical competence is interpreted as the ability of a person to correctly produce oral and written expressions in accordance with grammatical rules and to understand the grammar of structures used in speech by others. It is determined that the most effective means of forming grammatical competence is a system of exercises, which should be understood as the organization of educational activities performed in such a sequence and quantity, which takes into account the patterns of skills and abilities in different speech activities in their interaction material under specified conditions. In addition, the technology of integrated management of operational and motivational components of educational and cognitive activities of applicants is defined as the most effective technology in teaching English grammar of non-language universities, an important point of which means that educational material is presented on the principles of “pedagogical grammar”. The conclusions state that the practical mastery of a foreign language for professional purposes is impossible without mastering the grammatical structures of this language. Key words: grammar skills, higher education applicant system of exercises, pedagogical grammar.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький національний університетuk
dc.subjectграматичні вміння та навичкиuk
dc.subjectgrammar skillsuk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjecthigher education applicantuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectsystem of exercisesuk
dc.subjectпедагогічна граматикаuk
dc.subjectpedagogical grammaruk
dc.titleФормування граматичної компетентності здобувачів на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeFormation of applicants grammatical competence at foreign language for specific purpose classes in non-language institutions of higher educationuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-1-44-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резунова РК 3.pdf291,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.