Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6750
Назва: Освітній потенціал вальдорфської педагогіки у формуванні самоефективності учнів молодшого шкільного віку
Інші назви: Educational potential of Waldorf pedagogy in the formation of self-efficacy of junior students
Автори: Передерій, Ольга Леонідівна
Perederii, Olha
Резунова, Олена Сергіївна
Rezunova, Olena
Ключові слова: вальдорфська педагогіка
Waldorf pedagogy
самоефективность
self-efficacy
учні молодшого шкільного віку
junior students
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровська академія неперервної освіти
Бібліографічний опис: Передерій О. Л. Освітній потенціал вальдорфської педагогіки у формуванні самоефективності учнів молодшого шкільного віку / О. Л. Передерій, О. С. Резунова // Сучасні стратегії, цінності й пріоритети дошкільної та початкової освіти : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 24 листоп. 2021 р.) / наук. ред. В. В. Шинкаренко. – Дніпро : КЗВО «ДАНО» ДОР», 2021. – С. 276-279. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6750
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі використання освітнього потенціалу вальдорфської педагогіки у формуванні самоефективності учнів молодшого шкільного віку. The article is devoted to the problem of using the educational potential of Waldorf pedagogy in the formation of self-efficacy of junior students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6750
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резунова РК 6.pdf614,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.