Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6773
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chornobai, Vira | - |
dc.contributor.author | Чорнобай, Віра Георгіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T14:12:26Z | - |
dc.date.available | 2022-10-12T14:12:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Chornobai V. G. Formation of English language communicative competence for future specialists in agricultural complex (tutor aspect) / V. G. Chornobai // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали між нар. наук.-практ. конф. до 100-річчя ДДАЕУ (Дніпро, 18 трав. 2022 р) : у 2 ч. / ДДАЕУ. – Дніпро , 2022. – Ч. 2. – С. 63-65. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6773 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6773 | - |
dc.description.abstract | Teaching foreign languages at the non-language faculty of a higher education institution requires the development of foreign language communicative competence in the professional sphere of communication. Most scholars consider communicative competence to be an important component of professional competence, which has its own specifics in each activity. Pedagogical and communicative activity taking into account the corresponding abilities, abilities, skills has the general semantic characteristics. This testifies to the existence of general theoretical and methodological principles, because the preparation of the student for communicative and pedagogical activities allows to create the basis for his professional development as a future military specialist. Викладання іноземних мов на немовному факультеті вищого навчального закладу потребує розвитку іншомовної комунікативної компетенції у професійній сфері спілкування. Більшість науковців вважають комунікативну компетентність важливою складовою професійної компетентності, яка має свою специфіку в кожній діяльності. Педагогічна та комунікативна діяльність з урахуванням відповідних умінь, умінь, навичок має загальну змістову характеристику. Це свідчить про існування загальних теоретико-методичних засад, адже підготовка студента до комунікативно-педагогічної діяльності дозволяє створити основу для його професійного становлення як майбутнього військового спеціаліста. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | research | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | communication skills | uk |
dc.subject | комунікативні здібності | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | basis of communicative competence | uk |
dc.subject | основа комунікативної компетентності | uk |
dc.title | Formation of English language communicative competence for future specialists in agricultural complex (tutor aspect) | uk |
dc.title.alternative | Формування англомовної комунікативної компетенції у майбутніх спеціалістів агрокомплексу (тьюторський аспект) | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези ддаеу травень 22_Теоретичні та практичні питання аграрної науки_частина 2 (1).pdf | 700,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.