Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6783
Назва: | Методичні особливості викладання латинської мови майбутнім ветеринарам |
Інші назви: | Methodical features of teaching latin to future veterinarians |
Автори: | Стукало, Олена Анатоліївна Stukalo, Olena |
Ключові слова: | латинська мова Latin клінічна термінологія clinical terminology анатомічна термінологія anatomical terminology лексика vocabulary граматика grammar рецептура recipe мотивація motivation |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Стукало О. А. Методичні особливості викладання латинської мови майбутнім ветеринарам / О. А. Стукало // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2022. – Вип. 48, т. 2. – С. 233-237. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6783 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена особливостям викладання дисципліни «Латинська мова» у сільськогосподарських закладах вищої освіти. Мета цієї дисципліни – підготувати термінологічно грамотного ветеринара. Визначано місце цієї дисципліни у програмі підготовки фахівців зі спеціальностей «Ветеринарна медицина» та «Ветеринарно-санітарна експертиза». Розглядаються як загальні дидактичні принципи презентації нового матеріалу для більшості тих, хто навчається предмету, так і специфіка викладання латинської мови взагалі та прикладних аспектів цієї дисципліни для студентів ветеринарних факультетів сільськогосподарських ЗВО зокрема. Як основна відмінна риса виділяється підпорядкування мовних аспектів вивчення латинської мови, що виходять на центральне місце в програмах вищих та середніх спеціальних навчальних закладів гуманітарного, юридичного профілів, вивченню лексики та розгляду практичних кейсів. Наголошується, що граматичні явища вводяться у міру їх використання в таких аспектах навчання майбутніх фахівців-ветеринарів, як рецептура, клінічна та анатомічна термінологія, хімічна номенклатура, частотні відрізки в назвах лікарських речовин, групи ліків. The article is devoted to the peculiarities of teaching the discipline “Latin language” in the agricultural universities. The purpose of this discipline is to prepare a terminologically competent veterinarian. The place of this discipline in the program of specialists training in the specialties “Veterinary Medicine” and “Veterinary and Sanitary Examination” is determined. Both the general didactic principles of presenting a new subject for most learners and the specifics of teaching Latin in general and applied aspects of this discipline for students of veterinary faculties of agricultural universities in particular are considered. The main distinguishing feature is the subordination of language aspects of the Latin study, which are central to the programs of higher and secondary special educational institutions of humanities, law, vocabulary and practical cases. It is emphasized that grammatical phenomena are introduced as they are used in such aspects of training of future veterinarians as formulation, clinical and anatomical terminology, chemical nomenclature, frequency segments in the names of drugs, groups of drugs. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6783 |
ISSN: | ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Дрогобич 2022.pdf | 303,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.