Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6861
Назва: Formation of macroeconomic indicators under the influence of MICE-tourism
Інші назви: Формування макроекономічних показників під впливом MICE-туризму
Автори: Zhylenko, Kateryna
Жиленко, Катерина Миколаївна
Khalatur, Svitlana
Халатур, Світлана Миколаївна
Pavlenko, Oksana
Павленко, Оксана Павлівна
Pavlenko, Olena
Павленко, Олена Сергіївна
Ключові слова: international tourism
міжнародний туризм
MICE-events
макроекономічні показники
specialization
спеціалізація
gross domestic product
валовий внутрішній продукт
foreign direct investment
прямі іноземні інвестиці
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Zhylenko K.M., Khalatur S.M., Pavlenko O.P., Pavlenko O.S. (2022). Formation of macroeconomic indicators under the influence of MICE-tourism. Academy review, 2 (57), 249-266. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6861
Короткий огляд (реферат): The analyzed materials of scientific research allow to draw a conclusion about the indisputable influence of the tourist business on the formation and development of the economic potential of the region at the macro-levels. At the same time, tourism is in close interaction with the geographical, economic, innovative, ecological component. The dynamics, pace and nature of this interaction is affected by a wide range of determinants, which under certain conditions that under certain conditions set the vector and level of influence of tourism business on the overall potential of the region. The top 10 leading countries in business tourism events were selected, data for 2017-2020 was processed for analysis. The purpose of our research is to determine the impact of international MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) tourism on the macroeconomic indicators of the effectiveness of the region’s performance, namely gross domestic product (GDP) and foreign direct investment (FDI). Using the methods of correlation-regression analysis and dispersion analysis, a close relationship between the number of MICE-tourism events and the level of GDP and FDI was established. It has been proven that the number of MICE-events and economic effect of their holding have a positive effect on the growth of GDP and FDI in the of the leading countries. Developing the international business tourism, a country has the potential to enhance its macroeconomic indicators. The formation of a healthy business climate in the country is ensured by a number of indicators. One of the key factors in this process is the organization and conduct of business events (MIСE-tourism). The number of business tourism events and the economic effects of their holding create favorable conditions for increasing GDP and FDI of the country that organizes and hosts MIСE events. The experience and example of China shows the need to develop and implement alternative resources for the formation of a positive climate for increasing the level of development of the country’s economy, while the resource of business tourism can be used as an additional element in this process. Проаналізовані матеріали наукових досліджень дозволяють зробити висновок про безперечний вплив туристичного бізнесу на формування та розвиток економічного потенціалу регіону на макро-, мезо- та макрорівнях. При цьому туризм знаходиться у тісній взаємодії з географічною, економічною, інноваційною, екологічною складовою. Динаміка, темпи та характер взаємодії обумовлений широким колом детермінант, які в певних умовах, визначають вектор та рівень впливу туристичного бізнесу на сукупний потенціал регіону. Розглянуті матеріали дослідження висвітлюють вплив туристичної індустрії в цілому. Ми вважаємо, що класифікація туристичного бізнесу за видами дає можливість більш детально оцінити туристичний потенціал регіону та забезпечити більш високий рівень об’єктивності при здійсненні прогнозних оцінок його розвитку. Спеціалізація та концентрація у виробничому процесі забезпечує сталий розвиток суб’єкта господарювання та підвищує рівень його конкурентоспроможності у своєму сегменті функціонування. Диференціація за спеціалізацією надання туристичних послуг за видами дозволить більш повно розкрити потенціал тої або іншої туристичної дестинації. Метою нашого дослідження виступає визначення впливу показників ефективності функціонування МІСЕ-туризму на формування макроекономічних показників регіону, а саме валового внутрішнього продукту (ВВП) та прямих іноземних інвестицій (ПІІ). З використанням методів кореляційно-регресійного аналізу та дисперсійного аналізу встановлено тісний зв’язок між кількістю заходів МІСЕ-туризму та рівнем їх економічних ефектів. Для аналізу обрано топ-10 країн-лідерів з проведення заходів ділового туризму, оброблено дані за 2017-2020 рр. Результати дослідження свідчать, що показники кількості проведених МІСЕ-заходів в регіоні та рівень економічного ефекту від їх проведення знаходяться в прямому пропорційному зв’язку з рівнем показників ВВП та залучених ПІІ в регіон. Крім того встановлено, що із загальної тенденції вибивається такий регіон як Китай. Очевидно, що високі темпи нарощення ВВП та формування привабливого інвестиційного клімату для залучення ПІІ Китаю обумовлені іншими потужними макроекономічними драйверами. Як свідчать статистичні дані за період 2017-2019 рр. Китай нарощував кількість проведення заходів ділового туризму, незважаючи на вплив пандемії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://acadrev.duan.edu.ua/images/PDF/2022/2/20.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6861
ISSN: ISSN 2522-9745 (online) ISSN 2074-5354 (print)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5._Formation_of_macroeconomic_of_MICE-tourism.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.