Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/701
Назва: Економіко-математичне моделювання методів мотивації персоналу комерційних банків
Інші назви: Economic and mathematical modelling of motivation methods of personnel of commercial banks
Автори: Нужна, Світлана Анатоліївна
Nuzhna, Svitlana
Сметська, Катерина Володимирівна
Smetska, Kateryna
Ключові слова: матеріальна винагорода
material remuneration
показники трудової мотивації праці
indicators of labor motivation
квартальні бонуси
quarterly bonuses
посадові надбавки
occupational allowances
стимулювання праці
labor stimulation
витрати на утримання персоналу
personnel costs
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Нужна С. А. Економіко-математичне моделювання методів мотивації персоналу комерційних банків [Текст] / С. А. Нужна, К. В. Сметська // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський нац. економ. ун-т ; редкол. : О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Економічна думка, 2017. – Т. 27, № 4. – С. 161-169. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/701
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню сучасних методів мотивації персоналу банку. Проаналізовано деякі аспекти функціонування системи мотивації персоналу, на прикладі ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Виявлено основні підходи мотивування банківського персоналу, розглянуті їх характерні особливості. Розглянуто, що дієвий мотиваційний механізм у банку являє собою систему економічних, організаційно-адміністративних, соціально-психологічних методів впливу на мотиви трудової поведінки працівників з метою розвитку в них внутрішньої потреби більшої трудової віддачі. За результатами аналізу була побудована економіко-математична модель вибору оптимальної стратегії мотивації персоналу. У розробленій економіко-математичній моделі були передбачені елементи, які дають можливість враховувати статус працівників банку, рівень оцінки їх праці, використання елементів соціального пакету та інше. Така модель може бути використана для проведення аналізу та складання рейтингу персоналу за різні періоди часу, а також виявлення особливостей стратегій мотивації в роботі персоналу не тільки банку загалом, але й окремих його підрозділів, філій, ланок. Крім того, побудовану модель можна модифікувати як структурно, так і змістовно. Результати аналізу оброблені засобами однієї з офісних програм пакету Microsoft Office електронних таблиць Excel. Проведений аналіз даних виконано із застосуванням в електронних таблицях засобу «Поиск решения», який дозволяє знаходити рішення оптимізаційних задач майже з необмеженою кількістю змінних. Як результат, підтверджено, що застосування економіко-математичних методів є дуже ефективним при оцінці сучасних методів мотивації персоналу, а також, аргументовано, що механізм регулювання мотивації праці повинен ефективно поєднувати стратегічні інтереси банку з інтересами персоналу, стиль керівництва банком із системою дієвої трудової мотивації. The article is devoted to the research of modern methods of bank staff’s motivation. Authors analyzed some aspects of functioning of a personnel motivation system, for example, PJSC СB "PRIVATBANK". Revealed basic approaches of banking personnel’s motivation, considered their characteristic features. It was considered that an effective motivational mechanism in the bank is a system of economic, organizational and administrative, socio-psychological methods of influencing motives of workers' work behavior in order to develop their internal need for greater labor efficiency in them. As a result of the analysis, authors constructed an economical and mathematical model for selecting the optimal motivation strategy for a staff. In the developed economic-mathematical model were foreseen elements that allowed taking into account the status of bank employees, the level of their work evaluation, use of social package’s elements and others. Such model can be used for analysis and making personnel rating for different periods of time, as well as to identify peculiarities of motivation strategies in the work of personnel not only in the bank as a whole, but also in its individual units, branches, and units. In addition, this constructed model can be modified both structurally and substantively. Results of analysis were processed by Microsoft Office Excel spreadsheets office program. Data analysis was performed using the "Find a Solution" tool in spreadsheets, which allows finding solutions for problems optimization with almost unlimited number of variables. As a result, it was confirmed that the application of economic and mathematical methods is very effective in assessing modern methods of staff’s motivation. Also it was argued that a mechanism of regulating labor motivation must effectively combine strategic interests of a bank with interests of his staff, the style of bank’s management with a system of effective labor motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.econa.org.ua/index.php/econa/issue/view/56
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/701
ISSN: 1993-0259 (Print) 2219-4649 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf874,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.