Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережний, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorBerezhnyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2023-03-14T11:00:34Z-
dc.date.available2023-03-14T11:00:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБережний О. В. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бережний Олександр Вікторович ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7149uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7149-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування та трансформації комунікаційної політики на підприємстві. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів формування комунікаційної політики підприємства на засадах використання інноваційно-інвестиційних резервів розвитку Метою роботи є вивчення теоретичних засад комунікаційної політики підприємства як складової маркетингової діяльності та обґрунтування практичних кроків удосконалення комунікаційної політики Методи дослідження. Досягнення мети та вирішення завдань дослідження здійснено на основі системного підходу, з використанням методів логічного, порівняльного та статистичного аналізів, експертних оцінок та математичного моделювання. Проведено дослідження теоретико-практичних аспектів маркетингової діяльності аграрного підприємства. Визначено сучасні підходи та еволюцію концепції політики комунікацій. Здійснена оцінка організаційно-економічних показників. Проаналізовано інвестиційно-інноваційні резерви розвитку комунікаційної політики підприємства як складової маркетингової діяльності. Результати впроваджені в діяльність сільськогосподарського приватного підприємства «АГРОБІЗНЕС «ГАЗДА», розташованого в Дніпровському районі Дніпропетровської області. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta transformatsii komunikatsiinoi polityky na pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh aspektiv formuvannia komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva na zasadakh vykorystannia innovatsiino-investytsiinykh rezerviv rozvytku Metoiu roboty ye vyvchennia teoretychnykh zasad komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva yak skladovoi marketynhovoi diialnosti ta obgruntuvannia praktychnykh krokiv udoskonalennia komunikatsiinoi polityky Metody doslidzhennia. Dosiahnennia mety ta vyrishennia zavdan doslidzhennia zdiisneno na osnovi systemnoho pidkhodu, z vykorystanniam metodiv lohichnoho, porivnialnoho ta statystychnoho analiziv, ekspertnykh otsinok ta matematychnoho modeliuvannia. Provedeno doslidzhennia teoretyko-praktychnykh aspektiv marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva. Vyznacheno suchasni pidkhody ta evoliutsiiu kontseptsii polityky komunikatsii. Zdiisnena otsinka orhanizatsiino-ekonomichnykh pokaznykiv. Proanalizovano investytsiino-innovatsiini rezervy rozvytku komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva yak skladovoi marketynhovoi diialnosti. Rezultaty vprovadzheni v diialnist silskohospodarskoho pryvatnoho pidpryiemstva «AHROBIZNES «HAZDA», roztashovanoho v Dniprovskomu raioni Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk
dc.subjectпозиціонування продукції підприємстваuk
dc.subjectpositioning of the company’s productsuk
dc.titleФормування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконаленняuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бережний О.В..pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.