Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗемляний, Дмитро Віталійович-
dc.contributor.authorZemlianyi, Dmytro-
dc.date.accessioned2023-03-14T13:11:40Z-
dc.date.available2023-03-14T13:11:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗемляний Д. В. Формування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Земляний Дмитро Віталійович ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 78 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7151uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7151-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процес формування збутової політики сільськогосподарських підприємств в ринкових умовах господарювання Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні основи формування збутової політики підприємства Метою роботи є дослідження теоретико-методологічних підходів до організації збутової політики та обґрунтування напрямків щодо її удосконалення на сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження - абстрагування (у визначенні сутності категорій «збутова діяльність» і «збутова політика»); системний підхід (у побудові механіки збутової діяльності досліджуваної фірми); прогнозування (у визначенні рівня прогнозування продажів і збуту). ціни на продукцію підприємства) та інші. Досліджено теоретико-методологічні основи формування корпоративної збутової політики та надано організаційно-економічну характеристику підприємства, визначено рівень та ефективність корпоративної збутової діяльності, досліджено організацію корпоративної збутової політики, напрями формування. запропонована ефективна збутова політика маркетинговий аудит як Опитування як один із засобів адміністрування збутової політики ФГ «БЕРЕГИНЯ» та визначення ефективності запропонованих заходівРезультати впроваджені в діяльність фермерського господарства «БЕРЕГИНЯ» Синельниківського району, Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia - protses formuvannia zbutovoi polityky silskohospodarskykh pidpryiemstv v rynkovykh umovakh hospodariuvannia Predmet doslidzhennia ye teoretychni, metodychni ta praktychni osnovy formuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodolohichnykh pidkhodiv do orhanizatsii zbutovoi polityky ta obgruntuvannia napriamkiv shchodo yii udoskonalennia na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia - abstrahuvannia (u vyznachenni sutnosti katehorii «zbutova diialnist» i «zbutova polityka»); systemnyi pidkhid (u pobudovi mekhaniky zbutovoi diialnosti doslidzhuvanoi firmy); prohnozuvannia (u vyznachenni rivnia prohnozuvannia prodazhiv i zbutu). tsiny na produktsiiu pidpryiemstva) ta inshi. Doslidzheno teoretyko-metodolohichni osnovy formuvannia korporatyvnoi zbutovoi polityky ta nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku pidpryiemstva, vyznacheno riven ta efektyvnist korporatyvnoi zbutovoi diialnosti, doslidzheno orhanizatsiiu korporatyvnoi zbutovoi polityky, napriamy formuvannia. zaproponovana efektyvna zbutova polityka marketynhovyi audyt yak Opytuvannia yak odyn iz zasobiv administruvannia zbutovoi polityky FH «BEREHYNIa» ta vyznachennia efektyvnosti zaproponovanykh zakhodivRezultaty vprovadzheni v diialnist fermerskoho hospodarstva «BEREHYNIa» Synelnykivskoho raionu, Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectloanuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectloan activityuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectlabor policyuk
dc.subjectоточення підприємстваuk
dc.subjectenterprise departmentuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectquality of productionuk
dc.subjectтермін реалізаціїuk
dc.subjectperiod of realizationuk
dc.subjectаудит маркетингуuk
dc.subjectmarketing audituk
dc.subjectуправління збутовою політикоюuk
dc.subjectsales policy managementuk
dc.titleФормування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконаленняuk
dc.title.alternativeFormuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Земляний Д.В..pdf981,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.