Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривуля, Валентин Євгенович-
dc.contributor.authorKryvulia, Valentyn-
dc.date.accessioned2023-03-14T13:26:06Z-
dc.date.available2023-03-14T13:26:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКривуля В. Є. Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Кривуля Валентин Євгенович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 100 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7153uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7153-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки актуальної, скоординованої та функціонально-інтегрованої системи маркетингового управління. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження конкурентоспроможності та формування організаційно-економічного механізму управління аграрним підприємством. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження є обґрунтування доцільності впровадження управління маркетингом у сільськогосподарських підприємствах для забезпечення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналізу та синтезу (для виявлення проблем формування механізму забезпечення конкурентоспроможності), теоретичного пошуку та абстрактно-логічного (для характеристики сутності складових конкурентоспроможності), моделювання (для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю). В роботі визначення категорії конкурентоспроможності підприємства; удосконалено науковий підхід до використання управління маркетингом у сільськогосподарських підприємствах, який передбачає застосування методів організаційно-економічного механізму управління для забезпечення конкурентоспроможності; запропоновано структуру організаційно-економічного механізму для вирішення задач ефективного управління конкурентоспроможністю С(Ф)Г «Агроінтер» та представлені ключові модулі маркетингового управління та маркетингового програмного забезпечення. Результати впроваджені в діяльність досліджуваного підприємства для підвищення конкурентоспроможності, полегшенням взаємовідносин зі споживачами. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky aktualnoi, skoordynovanoi ta funktsionalno-intehrovanoi systemy marketynhovoho upravlinnia. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia konkurentospromozhnosti ta formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia ahrarnym pidpryiemstvom. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ye obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia upravlinnia marketynhom u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh dlia zabezpechennia yikh konkurentospromozhnosti. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analizu ta syntezu (dlia vyiavlennia problem formuvannia mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti), teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnoho (dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti), modeliuvannia (dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu). V roboti vyznachennia katehorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva; udoskonaleno naukovyi pidkhid do vykorystannia upravlinnia marketynhom u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh, yakyi peredbachaie zastosuvannia metodiv orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti; zaproponovano strukturu orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu dlia vyrishennia zadach efektyvnoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu S(F)H «Ahrointer» ta predstavleni kliuchovi moduli marketynhovoho upravlinnia ta marketynhovoho prohramnoho zabezpechennia. Rezultaty vprovadzheni v diialnist doslidzhuvanoho pidpryiemstva dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti, polehshenniam vzaiemovidnosyn zi spozhyvachamy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectчинники середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectмаркетинговий програмний продуктuk
dc.subjectmarketing software productuk
dc.titleФормування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривуля В.Є..pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.