Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісняк, Руслан Віталійович-
dc.contributor.authorLisniak, Ruslan-
dc.date.accessioned2023-03-14T13:32:55Z-
dc.date.available2023-03-14T13:32:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛісняк Р. В. Формування маркетингової системи просування продукції аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Лісняк Руслан Віталійович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7154uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7154-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступають процеси формування системи просування продукції сільськогосподарського підприємства та вибору каналів розподілу в маркетинговій системі. Предметом дослідження є базові теоретичні положення та методи, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, щодо оптимізації каналів розподілу в системі просування продукції. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження були використані діалектичний метод наукового дослідження, а також загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез, порівняння, візуалізація та узагальнення для збору, аналізу, оцінити, повідомити та подати результати дослідження та висновки. В результаті дослідження проведено огляд структур, прийнятих маркетинговими каналами доставляти продукти від виробників до споживачів, а також основні функції, які їх відрізняють, різні конфігурації. Проведено діагностику економічної діяльності С(Ф)Г «Агроінтер» та системі просування продукції. Також здійснено порівняння горизонтальних та вертикальних маркетингових систем з точки зору функцій і встановлені їхні сильні та слабкі сторони, запропоновані напрями удосконалення системи просування продукції. Результати впроваджені в діяльність досліджуваного підприємства в розрізі полегшенням взаємовідносин зі споживачами та напрямів удосконалення системи просування продукції. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy formuvannia systemy prosuvannia produktsii silskohospodarskoho pidpryiemstva ta vyboru kanaliv rozpodilu v marketynhovii systemi. Predmetom doslidzhennia ye bazovi teoretychni polozhennia ta metody, roboty vitchyznianykh i zarubizhnykh vchenykh-ekonomistiv, shchodo optymizatsii kanaliv rozpodilu v systemi prosuvannia produktsii. Metody doslidzhennia. Dlia dosiahnennia mety doslidzhennia buly vykorystani dialektychnyi metod naukovoho doslidzhennia, a takozh zahalnonaukovi metody, taki yak analiz, syntez, porivniannia, vizualizatsiia ta uzahalnennia dlia zboru, analizu, otsinyty, povidomyty ta podaty rezultaty doslidzhennia ta vysnovky. V rezultati doslidzhennia provedeno ohliad struktur, pryiniatykh marketynhovymy kanalamy dostavliaty produkty vid vyrobnykiv do spozhyvachiv, a takozh osnovni funktsii, yaki yikh vidrizniaiut, rizni konfihuratsii. Provedeno diahnostyku ekonomichnoi diialnosti S(F)H «Ahrointer» ta systemi prosuvannia produktsii. Takozh zdiisneno porivniannia horyzontalnykh ta vertykalnykh marketynhovykh system z tochky zoru funktsii i vstanovleni yikhni sylni ta slabki storony, zaproponovani napriamy udoskonalennia systemy prosuvannia produktsii. Rezultaty vprovadzheni v diialnist doslidzhuvanoho pidpryiemstva v rozrizi polehshenniam vzaiemovidnosyn zi spozhyvachamy ta napriamiv udoskonalennia systemy prosuvannia produktsii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectdistribution channelsuk
dc.subjectкомунікативні заходиuk
dc.subjectcommunication activitiesuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleФормування маркетингової системи просування продукції аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лісняк Р.В..pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.