Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7157
Назва: Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства сфери надання юридичних послуг
Інші назви: Vprovadzhennia kontseptsii marketynhu v diialnist pidpryiemstva sfery nadannia yurydychnykh posluh
Автори: Савченко, Наталія Олександрівна
Savchenko, Nataliia
Ключові слова: сфера послуг
field of services
юридичні послуги
legal services
ринок юридичних послуг
legal services market
маркетингова діяльність
marketing activities
навколишнє середовище
environment
стратегія
strategy
маркетинг
marketing
маркетингові інструменти
marketing tools
юридичний консалтинг
legal consulting
клієнтоорієнтованість
customer focus
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Савченко Н. О. Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства сфери надання юридичних послуг : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Савченко Наталія Олександрівна ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 80 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7157
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність підприємства сфери надання юридичних послуг. Предметом дослідження виступають ключові аспекти впровадження концепції маркетингу в діяльність приватного підприємства «ЗАКОН-ЦЕНТР». Метою кваліфікаційної роботи є теоретично-методичне дослідження проблеми впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства сфери надання юридичних послуг та обґрунтування практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з надання юридичних послуг. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналіз і синтез, порівняння, методи статистичного аналізу, метод експертних оцінок, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування і оптимізації управлінських рішень. Рекомендації розроблені у дипломній роботі полягають в обґрунтуванні впровадження концепції маркетингу в діяльність приватного підприємства «ЗАКОН-ЦЕНТР». На основі проведеного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства визначена оптимальна структура послуг, які надає організація. Визначені шляхи переходу організації на клієнтоорієнтованість юридичного бізнесу, його спрямованість на якісне задоволення потреб клієнтів. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye marketynhova diialnist pidpryiemstva sfery nadannia yurydychnykh posluh. Predmetom doslidzhennia vystupaiut kliuchovi aspekty vprovadzhennia kontseptsii marketynhu v diialnist pryvatnoho pidpryiemstva «ZAKON-TsENTR». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychno-metodychne doslidzhennia problemy vprovadzhennia kontseptsii marketynhu v diialnist pidpryiemstva sfery nadannia yurydychnykh posluh ta obgruntuvannia praktychnykh rekomendatsii, spriamovanykh na vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva z nadannia yurydychnykh posluh. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analiz i syntez, porivniannia, metody statystychnoho analizu, metod ekspertnykh otsinok, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia i optymizatsii upravlinskykh rishen. Rekomendatsii rozrobleni u dyplomnii roboti poliahaiut v obgruntuvanni vprovadzhennia kontseptsii marketynhu v diialnist pryvatnoho pidpryiemstva «ZAKON-TsENTR». Na osnovi provedenoho analizu zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha pidpryiemstva vyznachena optymalna struktura posluh, yaki nadaie orhanizatsiia. Vyznacheni shliakhy perekhodu orhanizatsii na kliientooriientovanist yurydychnoho biznesu, yoho spriamovanist na yakisne zadovolennia potreb kliientiv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7157
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко Н.О..pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.