Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКусова, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorKusova, Anna-
dc.date.accessioned2023-03-27T12:37:07Z-
dc.date.available2023-03-27T12:37:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКусова А. А. Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі : магістр. дипломна робота : 051 Економіка / Кусова Анна Андріївна ; наук. керівник Вініченко Ігор Іванович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2022. –128 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7241uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/7241-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси підвищення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства. Метою роботи є обґрунтування теоретичних і науково-методичних основ ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження Теоретичною та методологічною основою дослідження стали праці вітчизняних і зарубіжних науковців з питань підвищення конкурентоспроможності підприємства. Інформаційну основу кваліфікаційної роботи становлять закони України, нормативні документи, котрі регулюють діяльність підприємств в Україні; офіційні дані Державного комітету статистики Дніпропетровської області; фінансово-економічна інформація, дані бухгалтерського обліку, статистична звітність ТОВ «АЛЬЯНС ТЕХНО ТРЕЙДІНГ». Для вирішення заявлених завдань в роботі було використано наступні методи дослідження: аналізу й синтезу; індукції та дедукції; діалектичний метод; спостереження; монографічний; статистичний; SWOT-аналіз; розрахунково-конструктивний; економіко-статистичний. Обробку вихідних даних здійснено з допомогою використання програмного забезпечення Microsoft Excel. В роботі удосконалено теоретичні та науково-методичні положення щодо обґрунтування напрямків підвищення ефективності інвестиційної діяльності аграрних підприємств. Найбільш вагомими результатами роботи, що мають наукову новизну, є такі: дістали подальшого розвитку:  обґрунтування характеру взаємозв’язку та взаємовпливу ключових базових категорій теорії конкуренції: конкурентний потенціал підприємства, конкурентні переваги, конкурентна політика підприємства, конкурентоспроможність та конкурентна позиція, конкурентний статус підприємства в кризових умовах економічного розвитку;  категоріальний зміст поняття «конкуренція», яке на відміну від існуючих трактувань, розуміє конкуренцію як комплексну категорія, котра визначає відносини між ключовими суб’єктами господарювання як на основі суперництва, так і на основі співпраці (в рамках діючого законодавства), котрі виникають в підсумку змагання підприємств за найкращі результати господарської діяльності, і як наслідок з’являються новітні товари чи нові послуги, які більш якісно задовольняють потреби та бажання як певних покупців, так і суспільство в цілому  категоріальний зміст терміну «конкурентоспроможність підприємства» під якою варто розуміти міру реалізації всіх його потенційних можливостей для максимального забезпечення власних домінуючих переваг над існуючими та потенційними конкурентами на конкретному ринку протягом відповідного терміну часу та в довгостроковій перспективі;  ідентифікація факторів, котрі детермінують результативність виробничо-господарської та фінансової діяльності підприємства з використанням SWOT-аналізу, зокрема, істотний вплив на результати як зовнішніх факторів (інфляція, війна в країні, негативна політична ситуація, кредитні умови), так і внутрішніх факторів (недостатня кількість ресурсів, конфліктні ситуації в колективі, невисокий рівень заробітної плати) і, як наслідок, недоодержання частини прибутків;  запропоновано інвестиційний проект з відкриття автомобільної ремонтної майстерні та автосалону. Даний проект є достатньо перспективним, адже за наявності власної майстерні та автосалону можна завозити більшу кількість автомобілів з Європи, Америки, при цьому ремонтувати х у власній майстерні та продавати відремонтовані автомобілі за вищими цінами в власному автомобільному салоні. Реалізація даного проекту дозволить товариству отримувати близько 14000000 грн в рік додаткової виручки. Керівництвом підприємства пропонується результати практичних досліджень впровадити в діяльність ТОВ «АЛЬЯНС ТЕХНО ТРЕЙДІНГ» Дніпропетровської області. Obiektom doslidzhennia ye protsesy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu roboty ye obgruntuvannia teoretychnykh i naukovo-metodychnykh osnov efektyvnosti zakhodiv z pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metody doslidzhennia Teoretychnoiu ta metodolohichnoiu osnovoiu doslidzhennia staly pratsi vitchyznianykh i zarubizhnykh naukovtsiv z pytan pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Informatsiinu osnovu kvalifikatsiinoi roboty stanovliat zakony Ukrainy, normatyvni dokumenty, kotri rehuliuiut diialnist pidpryiemstv v Ukraini; ofitsiini dani Derzhavnoho komitetu statystyky Dnipropetrovskoi oblasti; finansovo-ekonomichna informatsiia, dani bukhhalterskoho obliku, statystychna zvitnist TOV «ALIaNS TEKhNO TREIDINH». Dlia vyrishennia zaiavlenykh zavdan v roboti bulo vykorystano nastupni metody doslidzhennia: analizu y syntezu; induktsii ta deduktsii; dialektychnyi metod; sposterezhennia; monohrafichnyi; statystychnyi; SWOT-analiz; rozrakhunkovo-konstruktyvnyi; ekonomiko-statystychnyi. Obrobku vykhidnykh danykh zdiisneno z dopomohoiu vykorystannia prohramnoho zabezpechennia Microsoft Excel. V roboti udoskonaleno teoretychni ta naukovo-metodychni polozhennia shchodo obgruntuvannia napriamkiv pidvyshchennia efektyvnosti investytsiinoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv. Naibilsh vahomymy rezultatamy roboty, shcho maiut naukovu novyznu, ye taki: distaly podalshoho rozvytku: obgruntuvannia kharakteru vzaiemozviazku ta vzaiemovplyvu kliuchovykh bazovykh katehorii teorii konkurentsii: konkurentnyi potentsial pidpryiemstva, konkurentni perevahy, konkurentna polityka pidpryiemstva, konkurentospromozhnist ta konkurentna pozytsiia, konkurentnyi status pidpryiemstva v kryzovykh umovakh ekonomichnoho rozvytku; katehorialnyi zmist poniattia «konkurentsiia», yake na vidminu vid isnuiuchykh traktuvan, rozumiie konkurentsiiu yak kompleksnu katehoriia, kotra vyznachaie vidnosyny mizh kliuchovymy subiektamy hospodariuvannia yak na osnovi supernytstva, tak i na osnovi spivpratsi (v ramkakh diiuchoho zakonodavstva), kotri vynykaiut v pidsumku zmahannia pidpryiemstv za naikrashchi rezultaty hospodarskoi diialnosti, i yak naslidok ziavliaiutsia novitni tovary chy novi posluhy, yaki bilsh yakisno zadovolniaiut potreby ta bazhannia yak pevnykh pokuptsiv, tak i suspilstvo v tsilomu katehorialnyi zmist terminu «konkurentospromozhnist pidpryiemstva» pid yakoiu varto rozumity miru realizatsii vsikh yoho potentsiinykh mozhlyvostei dlia maksymalnoho zabezpechennia vlasnykh dominuiuchykh perevah nad isnuiuchymy ta potentsiinymy konkurentamy na konkretnomu rynku protiahom vidpovidnoho terminu chasu ta v dovhostrokovii perspektyvi; identyfikatsiia faktoriv, kotri determinuiut rezultatyvnist vyrobnycho-hospodarskoi ta finansovoi diialnosti pidpryiemstva z vykorystanniam SWOT-analizu, zokrema, istotnyi vplyv na rezultaty yak zovnishnikh faktoriv (infliatsiia, viina v kraini, nehatyvna politychna sytuatsiia, kredytni umovy), tak i vnutrishnikh faktoriv (nedostatnia kilkist resursiv, konfliktni sytuatsii v kolektyvi, nevysokyi riven zarobitnoi platy) i, yak naslidok, nedooderzhannia chastyny prybutkiv; zaproponovano investytsiinyi proekt z vidkryttia avtomobilnoi remontnoi maisterni ta avtosalonu. Danyi proekt ye dostatno perspektyvnym, adzhe za naiavnosti vlasnoi maisterni ta avtosalonu mozhna zavozyty bilshu kilkist avtomobiliv z Yevropy, Ameryky, pry tsomu remontuvaty kh u vlasnii maisterni ta prodavaty vidremontovani avtomobili za vyshchymy tsinamy v vlasnomu avtomobilnomu saloni. Realizatsiia danoho proektu dozvolyt tovarystvu otrymuvaty blyzko 14000000 hrn v rik dodatkovoi vyruchky. Kerivnytstvom pidpryiemstva proponuietsia rezultaty praktychnykh doslidzhen vprovadyty v diialnist TOV «ALIaNS TEKhNO TREIDINH» Dnipropetrovskoi oblasti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectавтосалонuk
dc.subjectcar showroomuk
dc.subjectвиробничо-господарська діяльністьuk
dc.subjectproduction and economic activityuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectнапрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.subjectdirections for increasing the competitiveness of the enterpriseuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectprojectuk
dc.subjectоптова торгівляuk
dc.subjectWholesaleuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectprofituk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectprofitabilityuk
dc.subjectризикиuk
dc.subjectrisksuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectRetailuk
dc.subjectтовариствоuk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjectчинники конкурентоспроможностіuk
dc.subjectfactors of competitivenessuk
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищіuk
dc.title.alternativePidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva v suchasnomu biznes-seredovyshchiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кусова А. А..pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.