Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьяченко, Ніна Костянтинівна-
dc.contributor.authorDiachenko, Nina-
dc.contributor.authorКузьмінова, Лідія Володимирівна-
dc.contributor.authorKuzminova, Lydia-
dc.date.accessioned2023-04-26T12:18:33Z-
dc.date.available2023-04-26T12:18:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДьяченко Н. К. Актуальність міжпредметних зв’язків у професійній підготовці студентів / Н. К. Дьяченко, Л. В.Кузьмінова // Теорія та практика сучасної науки та освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 29-30 листоп. 2019 р.) / Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. – Дніпро, 2019. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464-
dc.description.abstractБез зв’язку між навчальними предметами не може бути системних і цілісних знань. Результати досліджень, педагогічна практика підтверджують актуальність міжпредметної інтеграції. Викладачі вищих навчальних закладів розуміють, що така інтеграція вносить в процес навчання нову якість - ефективний спосіб розв’язання різноманітних задач. Реалізація міжпредметних зв’язків об’єднує в єдине ціле всі структурні елементи навчального процесу та сприяє підвищенню його ефективності, удосконалює рівень підготовки кваліфікованих фахівців. Міжпредметні зв'язки забез¬печують засвоєння знань, формування умінь і навичок у певній системі, сприяють активізації розумової діяльності, здійсненню перенесення теоретичних знань на практику. Without connection between educational objects there can not be system and integral knowledge. The results of researches, pedagogical practice, confirm actuality of intersubject integration. The teachers of higher educational establishments understand that such integration brings in new quality - effective method of decision of various tasks in the process of studies. Realization of intersubject connections unites in single unit all structural elements of educational process and assists the increase of his efficiency, perfects the level of preparation of skilled specialists. Intersubject copulas provide mastering of knowledge, forming of abilities and skills in the certain system, assist activation of intellection, realization of transference of theoretical knowledge on practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський національний університет імені Олеся Гончараuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectcross-curricular linksuk
dc.subjectсистема цілісних знаньuk
dc.subjecta system of holistic knowledgeuk
dc.subjectструктурні елементи навчального процесуuk
dc.subjectstructural elements of the educational processuk
dc.subjectперенесення теоретичних знань на практикуuk
dc.subjectthe transfer of theoretical knowledge into practiceuk
dc.titleАктуальність міжпредметних зв’язків у професійній підготовці студентівuk
dc.title.alternativeThe relevance of cross-curricular communication in student traininguk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.