Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7535
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мареніченко, Валерій Валентинович | - |
dc.contributor.author | Marenichenko, Valerii Valentynovych | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T20:24:07Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T20:24:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Мареніченко В. В. Механізми реалізації державного регулювання якісного розвитку малого та середнього бізнесу в Україні : дис… канд. наук з державного управління : [спец]. 25.00.02 – « Механізми державного управління » / В. В. Мареніченко ; Дніпропетровський ДАЕУ. –Дніпро : 2017. – 257 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7535. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7535 | - |
dc.description.abstract | Малий та середній бізнес (МСБ) є суттєвою структурною частиною ринкової економіки, елементом конкурентного ринкового механізму. Без бізнесу економіка не може ні функціонувати, ні розвиватись. Саме малі та середні підприємства, оперативно реагуючи на зміну ринкової кон’юнктури, надають ринковій економіці необхідної гнучкості. Крім цього, бізнес мобілізує значні фінансові та виробничі ресурси населення. В економіці розвинених країн завдяки малим та середнім формам господарювання (більше 90 % всіх підприємств) забезпечується близько 30-70 % валового внутрішнього продукту (ВВП). Так, наприклад, у Великобританії МСБ охоплює 96 % підприємств країни і виробляє 30% ВВП; в Японії 80 % працездатного населення зайняте у сфері дрібних та середніх підприємств; в Італії ця частка становить 99 %. Таким чином, у розвинених країнах малі та середні підприємства давно стали ключовою і невід’ємною частиною системи ринкового господарювання. В рейтингу Doing Business за сприятливістю ділового середовища Україна посіла у 2016 році 81 місце, тому в умовах євроінтеграції в економіці України виникає потреба принципово нових підходів до розвитку підприємництва. Подальше реформування бізнесу має ґрунтуватися на глибокому аналізі та врахуванні всіх чинників, які можуть вплинути на його ефективність. Особливу увагу при цьому слід приділяти ролі держави у забезпеченні стабільного і якісного розвитку саме структур МСБ. Метою дисертації є обґрунтування теоретичних та методичних засад, розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення сучасних та створення нових механізмів реалізації державного регулювання якісного розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Malyi ta serednii biznes (MSB) ye suttievoiu strukturnoiu chastynoiu rynkovoi ekonomiky, elementom konkurentnoho rynkovoho mekhanizmu. Bez biznesu ekonomika ne mozhe ni funktsionuvaty, ni rozvyvatys. Same mali ta seredni pidpryiemstva, operatyvno reahuiuchy na zminu rynkovoi koniunktury, nadaiut rynkovii ekonomitsi neobkhidnoi hnuchkosti. Krim tsoho, biznes mobilizuie znachni finansovi ta vyrobnychi resursy naselennia. V ekonomitsi rozvynenykh krain zavdiaky malym ta serednim formam hospodariuvannia (bilshe 90 % vsikh pidpryiemstv) zabezpechuietsia blyzko 30-70 % valovoho vnutrishnoho produktu (VVP). Tak, napryklad, u Velykobrytanii MSB okhopliuie 96 % pidpryiemstv krainy i vyrobliaie 30% VVP; v Yaponii 80 % pratsezdatnoho naselennia zainiate u sferi dribnykh ta serednikh pidpryiemstv; v Italii tsia chastka stanovyt 99 %. Takym chynom, u rozvynenykh krainakh mali ta seredni pidpryiemstva davno staly kliuchovoiu i nevidiemnoiu chastynoiu systemy rynkovoho hospodariuvannia. V reitynhu Doing Business za spryiatlyvistiu dilovoho seredovyshcha Ukraina posila u 2016 rotsi 81 mistse, tomu v umovakh yevrointehratsii v ekonomitsi Ukrainy vynykaie potreba pryntsypovo novykh pidkhodiv do rozvytku pidpryiemnytstva. Podalshe reformuvannia biznesu maie gruntuvatysia na hlybokomu analizi ta vrakhuvanni vsikh chynnykiv, yaki mozhut vplynuty na yoho efektyvnist. Osoblyvu uvahu pry tsomu slid prydiliaty roli derzhavy u zabezpechenni stabilnoho i yakisnoho rozvytku same struktur MSB. Metoiu dysertatsii ye obgruntuvannia teoretychnykh ta metodychnykh zasad, rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo vdoskonalennia suchasnykh ta stvorennia novykh mekhanizmiv realizatsii derzhavnoho rehuliuvannia yakisnoho rozvytku maloho ta serednoho biznesu v Ukraini. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпропетровський ДАЕУ | uk |
dc.subject | методи державного регулювання | uk |
dc.subject | metody derzhavnoho rehuliuvannia | uk |
dc.subject | механізми реалізації державного регулювання бізнесу | uk |
dc.subject | mekhanizmy realizatsii derzhavnoho rehuliuvannia biznesu | uk |
dc.subject | розвиток малого та середнього бізнесу | uk |
dc.subject | rozvytok maloho ta serednoho biznesu | uk |
dc.subject | державне регулювання розвитку малих та середніх підприємств | uk |
dc.subject | derzhavne rehuliuvannia rozvytku malykh ta serednikh pidpryiemstv | uk |
dc.title | Механізми реалізації державного регулювання якісного розвитку малого та середнього бізнесу в Україні | uk |
dc.title.alternative | Mekhanizmy realizatsii derzhavnoho rehuliuvannia yakisnoho rozvytku maloho ta serednoho biznesu v Ukraini | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (7).pdf | 557 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.