Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2023-06-02T11:19:11Z-
dc.date.available2023-06-02T11:19:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Кадирус Ірина Григорівна ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступають процеси з удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності товариства з обмеженою відповідальністю фірма «ЗГІК», м. Дніпро. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних основ щодо удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Метою диплом роботи магістра є вивчення теоретично-методичних підходів щодо вивчення маркетингових заходів, які дозволять підприємству підвищити рівень своєї конкурентоспроможності. Методи дослідження. Для вирішення поставлених у дипломній роботі магістра завдань використовувалися такі методи дослідження: діалектичний метод пізнання і абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків); монографічний та системний підхід до вивчення суспільних явищ і процесів (вивчення і аналіз основних економічних показників діяльності підприємства); статистико-економічний (встановлення динамічних тенденцій та аналіз економічного розвитку підприємства, графічний метод); розрахунково-конструктивний; методи стратегічного аналізу (оцінка впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємства, визначення можливостей та загроз підприємства). В теоретичній частині дипломної роботи розглянуто теоретично-методичні засади маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємства. В практичній частині було проведено дослідження маркетингових заходів в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Розроблено напрями удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Висновки та пропозиції, наведені в дипломній роботі можуть бути впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю фірма «ЗГІК» м. Дніпро. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy z udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firma «ZHIK», m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh osnov shchodo udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu dyplom roboty mahistra ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh pidkhodiv shchodo vyvchennia marketynhovykh zakhodiv, yaki dozvoliat pidpryiemstvu pidvyshchyty riven svoiei konkurentospromozhnosti. Metody doslidzhennia. Dlia vyrishennia postavlenykh u dyplomnii roboti mahistra zavdan vykorystovuvalysia taki metody doslidzhennia: dialektychnyi metod piznannia i abstraktno-lohichnyi (teoretychni uzahalnennia i formuvannia vysnovkiv); monohrafichnyi ta systemnyi pidkhid do vyvchennia suspilnykh yavyshch i protsesiv (vyvchennia i analiz osnovnykh ekonomichnykh pokaznykiv diialnosti pidpryiemstva); statystyko-ekonomichnyi (vstanovlennia dynamichnykh tendentsii ta analiz ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstva, hrafichnyi metod); rozrakhunkovo-konstruktyvnyi; metody stratehichnoho analizu (otsinka vplyvu faktoriv zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha na diialnist pidpryiemstva, vyznachennia mozhlyvostei ta zahroz pidpryiemstva). V teoretychnii chastyni dyplomnoi roboty rozghlianuto teoretychno-metodychni zasady marketynhovykh zakhodiv v pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. V praktychnii chastyni bulo provedeno doslidzhennia marketynhovykh zakhodiv v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Vysnovky ta propozytsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firma «ZHIK» m. Dnipro.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk
dc.subjectevaluation competitivenessuk
dc.titleУдосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадирус І.Г..pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.