Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевко, Денис Олександрович-
dc.contributor.authorLevko, Denys-
dc.date.accessioned2023-06-02T11:34:07Z-
dc.date.available2023-06-02T11:34:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛевко Д. О. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Левко Денис Олександрович ; наук. керівник Безус Роман Миколайович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – економічний процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.. Мета дипломної роботи - дослідження устрою керування маркетинговою діяльністю виробництва та розробка рекомендацій до її поліпшення.. Методи дослідження: монографічний, абстрактно-логічний, економіко-математичні, статистичні методи. Обробку даних здійснено з використанням програмного забезпечення Microsoft Excel. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Досліджено рівень господарювання та ефективність маркетингової діяльності ТОВ «АГРІТІ», а також визначено напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю ТОВ «АГРІТІ». Результати дослідження – висновки та рекомендації, наведені в дипломній роботі можуть бути застосовані в діяльності ТОВ «Агріті». Obiekt doslidzhennia – ekonomichnyi protses upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva.. Meta dyplomnoi roboty - doslidzhennia ustroiu keruvannia marketynhovoiu diialnistiu vyrobnytstva ta rozrobka rekomendatsii do yii polipshennia.. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, abstraktno-lohichnyi, ekonomiko-matematychni, statystychni metody. Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohramnoho zabezpechennia Microsoft Excel. Rozghlianuto teoretychni osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Doslidzheno riven hospodariuvannia ta efektyvnist marketynhovoi diialnosti TOV «AHRITI», a takozh vyznacheno napriamy pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu TOV «AHRITI». Rezultaty doslidzhennia – vysnovky ta rekomendatsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty zastosovani v diialnosti TOV «Ahriti».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectсистема управління маркетинговою діяльностюuk
dc.subjectmarketing activity management systemuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetition competitionuk
dc.titleФормування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левко Д.О..pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.