Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorП’яник, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorPianyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2023-06-05T05:41:28Z-
dc.date.available2023-06-05T05:41:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationП’яник В. О. Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / П’яник Вікторія Олександрівна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 83 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7691uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7691-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки стратегічного плану маркетингової діяльності в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Олександрівське 2014». Метою магістерської дипломної роботи є проведення огляду змісту стратегічного планування, алгоритму його розробки, здійснення аналізу функціонування аграрного підприємства та на підґрунті аналітичних даних та моніторингу аграрного ринку скласти стратегічний план маркетингової діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Олександрівське 2014» Криворізького району Дніпропетровської області. Методи дослідження: В роботі були використані загальноприйняті (аналіз, синтез, індукція та дедукція), емпіричні методи (спостереження, порівняння, вимірювання, моделювання), прикладні прийоми і методи стратегічного аналізу (SWOT), метод трендового аналізу та екстраполювання. В дипломній роботі досліджені теоретичні підходи до сутності стратегічного планування, його значення, принципів, проблем впровадження в господарствах України; методичні підходи щодо алгоритму розробки стратегічного плану; проведена аналітична робота щодо діагностування та оцінки виробничо-збутової та маркетингової діяльності ТОВ «Олександрівське 2014», а також розроблений план маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky stratehichnoho planu marketynhovoi diialnosti v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Oleksandrivske 2014». Metoiu mahisterskoi dyplomnoi roboty ye provedennia ohliadu zmistu stratehichnoho planuvannia, alhorytmu yoho rozrobky, zdiisnennia analizu funktsionuvannia ahrarnoho pidpryiemstva ta na pidgrunti analitychnykh danykh ta monitorynhu ahrarnoho rynku sklasty stratehichnyi plan marketynhovoi diialnosti Tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Oleksandrivske 2014» Kryvorizkoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Metody doslidzhennia: V roboti buly vykorystani zahalnopryiniati (analiz, syntez, induktsiia ta deduktsiia), empirychni metody (sposterezhennia, porivniannia, vymiriuvannia, modeliuvannia), prykladni pryiomy i metody stratehichnoho analizu (SWOT), metod trendovoho analizu ta ekstrapoliuvannia. V dyplomnii roboti doslidzheni teoretychni pidkhody do sutnosti stratehichnoho planuvannia, yoho znachennia, pryntsypiv, problem vprovadzhennia v hospodarstvakh Ukrainy; metodychni pidkhody shchodo alhorytmu rozrobky stratehichnoho planu; provedena analitychna robota shchodo diahnostuvannia ta otsinky vyrobnycho-zbutovoi ta marketynhovoi diialnosti TOV «Oleksandrivske 2014», a takozh rozroblenyi plan marketynhovoi diialnosti doslidzhuvanoho pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectstrategic analysisuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectмаркетингова організаційна структураuk
dc.subjectmarketing organizational structureuk
dc.subjectбюджет маркетингуuk
dc.subjectmarketing budgetuk
dc.titleСтратегічне планування маркетингової діяльності аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeStratehichne planuvannia marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П'яник В.О..pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.