Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКандиба, Аріна Олександрівна-
dc.contributor.authorKandyba, Arina-
dc.date.accessioned2023-06-30T03:30:32Z-
dc.date.available2023-06-30T03:30:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКандиба А. О. Удосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва : магістр. дипломна робота : 071 Облік і оподаткування / Кандиба Аріна Олександрівна ; наук. керівник Чернецька Ольга Віталіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т обліку і фінансів, Каф. обліку, оподаткування та управління фінансово-економічною безпекою. – Дніпро, 2023. – 64 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження є господарські операції, пов’язані з наданням маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Предмет дослідження - сукупність теоретичних, методичних, організаційних та прикладних аспектів обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Метою роботи є наукове обґрунтування теоретичних, методичних аспектів і розробка практичних рекомендацій з удосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Методи дослідження - елементарно-теоретичний аналіз і синтез, методи узагальнення та опису, аналітичні методи, використання ілюстративних та інформаційних графіків, інформаційне моделювання, системний і функціональний підхід, пояснення. Розкрито сутність маркетингових послуг та їх необхідність в сучасному бізнес-середовищі; досліджено маркетингові послуги в соціальних мережах як об’єкт обліку і контролю; проаналізовано нормативно-правове регулювання маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Надано організаційно - економічну характеристику досліджуваного суб’єкта підприємництва; проаналізовано організацію бухгалтерського обліку досліджуваного суб’єкта підприємництва; досліджено документальне оформлення та облікове забезпечення маркетингових послуг суб’єкта підприємництва; розроблено напрямки удосконалення обліку маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Проаналізовано теоретико-методичні засади контролю маркетингових послуг; досліджено практичні аспекти контрольних дій щодо маркетингових послуг суб’єкта підприємництва; запропоновано шляхи удосконалення контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Результати впроваджені в діяльність ФОП Ябуров Даніїл Сергійович м.Дніпро. Obiekt doslidzhennia ye hospodarski operatsii, poviazani z nadanniam marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Predmet doslidzhennia - sukupnist teoretychnykh, metodychnykh, orhanizatsiinykh ta prykladnykh aspektiv obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Metoiu roboty ye naukove obgruntuvannia teoretychnykh, metodychnykh aspektiv i rozrobka praktychnykh rekomendatsii z udoskonalennia obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Metody doslidzhennia - elementarno-teoretychnyi analiz i syntez, metody uzahalnennia ta opysu, analitychni metody, vykorystannia iliustratyvnykh ta informatsiinykh hrafikiv, informatsiine modeliuvannia, systemnyi i funktsionalnyi pidkhid, poiasnennia. Rozkryto sutnist marketynhovykh posluh ta yikh neobkhidnist v suchasnomu biznes-seredovyshchi; doslidzheno marketynhovi posluhy v sotsialnykh merezhakh yak obiekt obliku i kontroliu; proanalizovano normatyvno-pravove rehuliuvannia marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Nadano orhanizatsiino - ekonomichnu kharakterystyku doslidzhuvanoho subiekta pidpryiemnytstva; proanalizovano orhanizatsiiu bukhhalterskoho obliku doslidzhuvanoho subiekta pidpryiemnytstva; doslidzheno dokumentalne oformlennia ta oblikove zabezpechennia marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva; rozrobleno napriamky udoskonalennia obliku marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Proanalizovano teoretyko-metodychni zasady kontroliu marketynhovykh posluh; doslidzheno praktychni aspekty kontrolnykh dii shchodo marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva; zaproponovano shliakhy udoskonalennia kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Rezultaty vprovadzheni v diialnist FOP Yaburov Daniil Serhiiovych m.Dnipro.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectоблікuk
dc.subjectaccountinguk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectcontroluk
dc.subjectмаркетингові послугиuk
dc.subjectmarketing servicesuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectсуб’єкт підприємництваuk
dc.subjectbusiness entityuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectimprovementuk
dc.titleУдосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, оподаткування та управління фінансово-економічною безпекою . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кандиба А. О..pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.