Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorГриценко, Єлизавета Сергіївна-
dc.contributor.authorHrytsenko, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2023-07-23T03:33:49Z-
dc.date.available2023-07-23T03:33:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Перспективні напрямки розвитку маркетингових досліджень в агробізнесі / Т. В. Ільченко, Є. С. Гриценко // Трансформація економіки України в умовах глобальних викликів: актуальні проблеми, сучасні реалії, стратегії розвитку : монографія / за заг. ред. Л. М. Курбацької ; ДДАЕУ. – Дніпро : ГРАНІ. – 2022. – С. 100-114. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7351-80-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941-
dc.description.abstractЗавдання маркетингових досліджень інновацій в аграрній сфері полягає в оцінці інформаційних потреб й в забезпеченні керівництва підприємством точною, надійною, обґрунтованою та сучасною інформацією. Наявність такої інформації дає можливість значно знизити ризики та ефективніше планувати діяльність підприємства. Її не в змозі замінити ані емпіричні дані, ані високий рівень освіченості власників чи запрошених менеджерів. Безперечно, достовірнішим джерелом ринкової інформації є маркетингові дослідження. Zavdannia marketynhovykh doslidzhen innovatsii v ahrarnii sferi poliahaie v otsintsi informatsiinykh potreb y v zabezpechenni kerivnytstva pidpryiemstvom tochnoiu, nadiinoiu, obgruntovanoiu ta suchasnoiu informatsiieiu. Naiavnist takoi informatsii daie mozhlyvist znachno znyzyty ryzyky ta efektyvnishe planuvaty diialnist pidpryiemstva. Yii ne v zmozi zaminyty ani empirychni dani, ani vysokyi riven osvichenosti vlasnykiv chy zaproshenykh menedzheriv. Bezperechno, dostovirnishym dzherelom rynkovoi informatsii ye marketynhovi doslidzhennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectahrobiznesuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketynhovi doslidzhenniauk
dc.subjectперспективні напрямки розвиткуuk
dc.subjectperspektyvni napriamky rozvytkuuk
dc.titleПерспективні напрямки розвитку маркетингових досліджень в агробізнесіuk
dc.title.alternativePerspektyvni napriamky rozvytku marketynhovykh doslidzhen v ahrobiznesiuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_2022_2023_ДДАЕУ_.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.