Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтельмах, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorShtelmakh, Mariia-
dc.date.accessioned2023-07-25T07:38:50Z-
dc.date.available2023-07-25T07:38:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШтельмах М. О. Удосконалення стратегічного управління маркетингом на підприємстві : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Марія Олександрівна Штельмах ; наук. керівник Величко Олександр Петрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2023. – 62 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7957uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7957-
dc.description.abstractМетою роботи, яка і визначила її змістовне наповнення, є розроблення заходів щодо формування систем стратегічного маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та прикладних аспектів стратегічного менеджменту в бізнесі. Об’єктом дослідження є процеси маркетингової діяльності у товаристві з обмеженою відповідальністю «Дніпровський завод будівельних матеріалів». Metoiu roboty, yaka i vyznachyla yii zmistovne napovnennia, ye rozroblennia zakhodiv shchodo formuvannia system stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia vyrobnycho-zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh ta prykladnykh aspektiv stratehichnoho menedzhmentu v biznesi. Obiektom doslidzhennia ye protsesy marketynhovoi diialnosti u tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Dniprovskyi zavod budivelnykh materialiv».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectстратегічне управління маркетингомuk
dc.subjectstratehichne upravlinnia marketynhomuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectudoskonalenniauk
dc.titleУдосконалення стратегічного управління маркетингом на підприємствіuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia stratehichnoho upravlinnia marketynhom na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штельмах М.О..pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.