Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDubrova, Natalia-
dc.contributor.authorДуброва, Наталя Петрівна-
dc.date.accessioned2023-07-27T05:42:36Z-
dc.date.available2023-07-27T05:42:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDubrova N. Gamification in high school / N. Dubrova // Digital educational environment in institutions of higher education : monograph / N. Bondarchuk, N. Dubrova, O. Bovkunova and others ; Dnipro State Agrarian and Economic Universit. – Dnipro : Monolit, 2023. – P. 193-206. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7369-84-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982-
dc.description.abstractGamification of education is considered as a necessary condition for the modernization of the higher education system. Гейміфікація освіти розглядається як необхідна умова для модернізації системи вищої освіти.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectmodernization of the higher education systemuk
dc.subjectмодернізація системи вищої освітиuk
dc.titleGamification in high schooluk
dc.title.alternativeГейміфікація у вищій школіuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дуброва Н.П._Гейміфікація_Монографія_2023.pdf250,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.