Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dubrova, Natalia | - |
dc.contributor.author | Дуброва, Наталя Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T05:42:36Z | - |
dc.date.available | 2023-07-27T05:42:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Dubrova N. Gamification in high school / N. Dubrova // Digital educational environment in institutions of higher education : monograph / N. Bondarchuk, N. Dubrova, O. Bovkunova and others ; Dnipro State Agrarian and Economic Universit. – Dnipro : Monolit, 2023. – P. 193-206. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982 | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-617-7369-84-3 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7982 | - |
dc.description.abstract | Gamification of education is considered as a necessary condition for the modernization of the higher education system. Гейміфікація освіти розглядається як необхідна умова для модернізації системи вищої освіти. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | high school | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | modernization of the higher education system | uk |
dc.subject | модернізація системи вищої освіти | uk |
dc.title | Gamification in high school | uk |
dc.title.alternative | Гейміфікація у вищій школі | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дуброва Н.П._Гейміфікація_Монографія_2023.pdf | 250,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.